مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان:

دفاع مقدس فرهنگ ایثار و اخلاص را به ارمغان آورد

«ناوکی» گفت: جنگ تحمیلی با همه جنگ‌های دنیا متمایز و متفاوت بود، جنگ معمولا خشونت می‌آورد اما جنگ تحمیلی فرهنگ ایثار و اخلاص را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۵۴۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱ - 03October 2022

دفاع مقدس فرهنگ ایثار و اخلاص را به ارمغان آورد«عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان هرمزگان، اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است ک جنگ ما یک گنج بود، گنجی که هنوز ما نتوانستیم از آن به درستی بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم از این گنج بزرگ بهره‌برداری کرده و به نسل جوان انتقال دهیم، یقینا متضمن بقا حیات انقلاب خواهد بود.

ناوکی تصریح کرد: باید شیرینی‌ها و  تلخی های آن دوران را به نسل جدید انتقال دهیم تا بدانند دوران دفاع مقدس واقعا مقدس بود.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان گفت: جنگ ما با همه جنگ های دنیا متمایز و متفاوت بود، جنگ معمولا خشونت می‌آورد اما جنگ ما فرهنگ ایثار و اخلاص را به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس، فرهنگ از خود گذشتگی، تدین ،شب زنده‌داری و ولایتمداری را به جامعه و تاریخ منتقل کرد و امیدواریم به خوبی بتوانیم این فرهنگ‌ها را تبیین کنیم.

ناوکی بیان داشت: دفاع مقدس، تقدس پیدا کرد، تقدس جنگ ما اخلاص، تدین و تقوای رزمندگان است.

این مسئول ادامه داد: فرماندهانی که ما در دوران جنگ تربیت کردیم توسط حضرت امام خمینی در دوران جنگ خوش درخشیدند، حضرت امام به جنگ ما تقدس داد و دفاع ما را مقدس کرد.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری مهم ترین وظیفه ما به شمار می رود، پیشکسوتان جنگ روایتگری خوبی از جنگ داشته باشند و صحنه های جنگ را به نسل جدید بشناسانند که دفاع مقدس بیش از پیش در تاریخ ماندگار بماند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار