عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد؛

نقش کلیدی مساجد در دفاع مقدس

«عباسی» گفت: مساجد در دفاع مقدس نقش کلیدی داشتند، دفاع مقدس جانانه در جهان تثبیت شد و ما هرچه داریم از دفاع مقدس داریم.
کد خبر: ۵۴۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ - 28September 2022

نقش کلیدی مساجد در دفاع مقدس

«عیسی عباسی» عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: اگر هر بخشی  از دفاع مقدس را بنگریم در پشت صحنه آن،قطعا نقش مساجد در دفاع مقدس زبانزد است.
 
وی افزود: هر کاری انجام می‌شد، تمام مردم به مسجد مراجعه می‌کردند، اطلاعات و اخبار جنگ و حوادث جبهه‌ها نیز از طریق مساجد برای مردم تبیین می‌شد، همچنین تشریح عملیات‌ها و دستاوردهای جنگ از طریق مسجد بود.

عباسی ادامه داد: اعلام اقلام مورد نیاز جبهه‌ها و محل جمع آوری کمک های مردمی، حضور مردم در امر کمک‌رسانی به جبهه‌ها از طریق مسجد بود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه‌ مساجد نقش مهمی در نشر ارزش های دفاع مقدس و انتقال پیام شهیدان دارند، اضافه کرد: برگزاری مراسم سالگرد شهدا، برپایی نمایشگاه و تهیه روزنامه دیواری از نقش مساجد پس از دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: نیروسازی و موضوع روشنگری، از دیگر نقش مساجد در دفاع مقدس است، در اوایل انقلاب و پس از آن مسجد کوفه،فاطمیه و... در شهر بندرعباس نقش مهم و موثری داشت.

عباسی با بیان اینکه مساجد در دفاع مقدس نقش کلیدی داشتند، گفت: دفاع مقدس جانانه در جهان تثبیت شد و ما هرچه داریم از دفاع مقدس داریم.

 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها