نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

نیروی انتظامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: نیروی انتظامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه است و این نهاد در طول تاریخ این مرز و بوم به این اندازه مورد بی‌مهری قرار نگرفته بود.
کد خبر: ۵۴۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ - 28September 2022

به آتش کشیدن پرچم کشور به معنای مقابله با مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع فرماندهان و سربازان مرکز تربیت و آموزش شهید باهنر فراجا اظهار داشت: امنیت، آرامش و اقتصاد خوب نیاز هر جامعه بشری است و رشد هر کشوری از رهگذر امنیت است.

وی افزود: تقویت قوای مسلح یک اصل کلیدی و بسیار مهم و تضعیف قوای مسلح خیانت بزرگ به جامعه اسلامی است.

امام جمعه تهران گفت: نیروی انتظامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه است و این نهاد در طول تاریخ این مرز و بوم به این اندازه مورد بی مهری قرارنگرفته بود.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: همانند فتنه سال ۸۸ هدف اصل نظام بود و شعار علیه ولایت فقیه می‌دادند و عمق کینه خود را به اسلام، نظام و مردم نشان دادند و از سوی دیگر آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلبان و منافقین تروریست هم از آن‌ها حمایت کردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: در اغتشاشات اخیر با تحریک بیگانگان، با مسجد، قرآن و امامزاده سوزاندن و چادر از سر زن مسلمان کشیدن، اسلام را هدف قرار دادند، از سوی دیگر پرچم هر کشوری نماد آن کشور است و زمانی پرچم مقدس ایران اسلامی را به آتش کشیدند یعنی به مقابله با مردم ایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار