فرمانده سپاه جیرفت:

رزمندگان دفاع مقدس به پایداری ایران اسلامی کمک کردند

«نسب امیری» گفت: رزمندگان دفاع مقدس با سختی‌ها و مشقت‌‌‌های زیادی در مقابل دشمن ایستادند و به پایداری ایران اسلامی کمک کردند و در این راه از هیچ تلاشی بدون امکانات کوتاهی نکردند.
کد خبر: ۵۴۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ - 28September 2022

رزمندگان دفاع مقدس به پایداری ایران اسلامی کمک کردند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شب شعر و خاطره در شهر جبالبارز جیرفت از توابع استان کرمان برگزار شد.

«محسن نسب امیری» فرمانده سپاه جیرفت در شب شعر و خاطره دفاع مقدس در جبالبارز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما باید قدردان رشادت ها و ایثارگری فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس باشیم.

فرمانده سپاه جیرفت پیروی از مکتب شهدا را راه سعادت دانست و افزود: اگر راه و روش زندگی ما بدون نگاه به مسیر و تجربه افراد موفق باشد قطعا ما دچار آزمون و خطا می شویم.

وی ابراز داشت: استفاده از تجربه انسان های موفق در مسیر زندگیمان قطعا موجب می شود تا زودتر به هدفمان دست یابیم.

نسب امیری خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس خداوند الگوها و مسلک‌هایی به عنوان نمونه و الگو برای ما معرفی کرده که باید برای دستیابی به سعادت از آنها استفاده کنیم.

فرمانده سپاه جیرفت گفت: اگر سیره زندگی امام و شهدا را دنبال کنیم آنگاه قطعا راه درست را انتخاب کرده ایم و در تمام زوایا زندگی موفق و پیروز میدان هستیم.

وی ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس با سختی ها و مشقت‌های زیادی در مقابل دشمن ایستادند و به پایداری ایران اسلامی کمک کردند و در این راه از هیچ تلاشی بدون امکانات کوتاهی نکردند.

نسب امیری متذکر شد: اگر هشت سال مقابل استکبار ایستادیم افتخار می کنیم که حرکت دفاعی رزمندگان ما، رهرو و پیرو رزمندگانی بود که در کنار امام حسین (ع) خدمت کردند و ما قدردان این رزمندگان بزرگوار هستیم و باید راه آنها را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه جیرفت تاکید کرد: جبهه مقر مقدسی بود و ما باید قدر رزمندگان را بدانیم و از آنها به عنوان الگو و پایلوت استفاده کنیم تا زودتر به سر مقصد مقصود برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها