عضو مجلس خبرگان رهبری:

بساط اغتشاشات با حضور مردم برچیده می‌شود

حجت‌الاسلام مجتهد شبستری گفت: اغتشاشات اخیر با حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های متعدد جمع خواهد شد و فتنه‌گران متوجه خواهند شد که خط مردم از آن‌ها جدا است.
کد خبر: ۵۴۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ - 28September 2022

بساط اغتشاشات با حضور مردم برچیده می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «جواد مجتهد شبستری» عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگویی در رابطه با نقش مردم جهت خنثی سازی اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: قطعاً حضور مردم می‌تواند در جلوگیری از اغتشاشات و مدیریت آن نقش مؤثری داشته باشد. همانطور که در فتنه ۸۸ وقتی مردم به صحنه آمدند اغتشاشگران بساط خود را جمع کردند و امنیت و آرامش به کشور بازگشت.

حجت‌الاسلام مجتهد شبستری افزود: در سال ۹۸ نیز حضور مردم بود که باعث شد بساط فتنه برچیده شود. این بار هم با حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های متعدد این اغتشاشات جمع خواهد شد و فتنه گران متوجه خواهند شد که خط مردم از آن‌ها جدا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم ممکن است اعتراض داشته و نسبت به بعضی امور گله‌مند باشند، اما طرح اعتراض به شکل ایجاد اغتشاش و آسیب به اموال عمومی و به آتش کشیدن آن‌ها به معنای هوشیار کردن دشمنان کشور است و قطعاً مردم متوجه می‌شوند وقتی در میان دستگیر شدگان افرادی از داعش، کومله یا منافقین حضور دارند و به آشوب گران خط می‌دهند پای آمریکا و اسرائیل در میان است.

حجت‌الاسلام مجتهد شبستری تصریح کرد: با برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات انجام شده مانند راهپیمایی پس از نماز جمعه، «امت رسول الله» و روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) افراد ناآگاهی که در این میان وجود دارند قطعاً متنبه و متوجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: امروز دیگر حجت بر همه تمام است و مردم از نیروی انتظامی که در صف اول این قضایا بود و مظلوم واقع شد انتظار دارند با قدرت، قوت و قاطعیت مقابل فتنه گران بایستند و وضع زندگی و کسب مردم که از آن گله‌مند هستند به حالت اول برگردد و با آشوب گران و فتنه گران برخورد قاطع صورت گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر در میان آن افراد، فرد نا آگاهی نیز حضور داشته باشد قطعاً با اغماض با آن‌ها برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام مجتهد شبستری در پایان گفت: از برخی افراد که هدایت شده هم هستند سلاح‌های مختلف از جمله سلاح آمریکایی کشف شده است که حکم محارب دارند و انتظار مردم این است که قوه قضائیه آن‌ها را به اشد مجازات محکوم و مجازات کند تا برای کسانی که به دنبال نا امن کردن فضای کار و زندگی مردم هستند، درس عبرتی باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار