رئیس سازمان بسیج سازندگی:

بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی، متعلق به همه مردم است

سردار «زهرایی» گفت: بسیج در سند در گام دوم انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و هدف ما جذب تمام جامعه بدون هیچ نوع تبعیضی باشد.
کد خبر: ۵۴۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 28September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران امروز (چهارشنبه) در کارگروه بسیج سازندگی استان که در استانداری یزد برگزار شد، گام دوم انقلاب اسلامی را نماد بلوغ و بالندگی انفلاب اسلامی خواند و رفتار با تدبیر را برای یک انقلاب بالنده مورد انتظار دانست و اظهار داشت: تمام ارکان نظام و دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه‌های خود را با گام دوم انقلاب تطبق دهند.

وی تصریح کرد: بسیج گام دوم، بسیج همه مردم است و رهبر معظم انقلاب اسلامی ذیل سند تعالی بسیج فرمودند؛ بسیج پاره تن مردم است لذا در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال قشر خاکستری جامعه هستیم و هیچ تبعیضی در این رابطه و برای جذب این بخش از جامعه نخواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران افزود: خوشبختانه دولت انقلابی نیز در همین راستا حرکت می کند و بخش مردم پایه شعارهای دولت را باید بسیج بپذیرد.

وی اتفاقات تلخ اخیر را نشان از گسست نسل ها دانست و گفت: باید به نسل جدید توجه ویژه به ویژه دانش آموزان داشته باشیم و آینده نیز برهمین اساس ما را قضاوت خواهد کرد.

سردار زهرایی از تدوین طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه در بسیج سازندگی خبر داد و گفت: خوشبختانه ریاست جمهوری این طرح را قبول کردند و اکنون جلسات مشترکی را در قالب این طرح دنبال می کنیم.

وی در مورد طرح‌های مشارکتی بسیج سازندگی و دولت گفت: احیای یک هزار واحد راکد صنعتی خرد و متوسط، حمایت از صندوق‌های قرض الحسنه، نصب 110 هزار پنل خورشیدی، تامین آب شرب هفت هزار و 138 روستا و تعمیم آن به 16 هزار روستا، آبخیزداری و آبخوانداری برای 10 هزار روستا و همچنین ساخت 40 هزار واحد مسکن محرومین روستایی که تا پایان سال 10 هزار مورد آنها به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی باید بپذیرند که برخی از بخش های جامعه اکنون دچار آسیب شده و نیاز است در کمک های مومنانه اهتمام و استمرار داشته باشیم که به زودی مرحله جدیدی از کمک ها را به عنوان مسکنی برای اقشار بی بضاعت خواهیم داشت.

سردار زهرایی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: باید به دنبال ایجاد فناوری های خاص و مولود انقلاب باشیم و همچنان در انتظار فناوری های وارداتی از سال های گذشته باقی نماینم و به نظر این جنس از فناوری را در اقتصاد مقاومتی کم داریم که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار