پیام سرهنگ «زارع» به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت حلول ماه ربیع الاول پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ - 28September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت حلول ماه ربیع الاول پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ربیع ماه ولادت خورشید بی غروب عشق بی پایان دل به صفات حسنای الهی، سرچشمه رحمت و عطوفت، مظهر عشق و فداکاری است. اشرف و سید موجودات و نزدیک‌ترین خلق خدا در این ماه خجسته نسیم سحری جان مایه عشق را به گستره خاکی آن می‌فرستد.

در این ماه آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی پدیدار می‌شود و انوار جوان جمال الهی بر زمین و زمینیان می‌تابد. بی شک این ماه بهمن ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) نقطه عطف دوستی و وحدت میان آحاد ملت‌های مسلمان و پیروانی نشریه ساعت آسمانی است.

وحدتی که در این برهه از زمان برای خنثی کردن نقشه دشمنان اسلام امری ضروری و مهم است و سپاس الهی به مناسبت امامت امام زمان (عج) برای شیعیان مراقب و متعهد عملی نیکو و پسندیده است.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری‌های همه دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (ع) به خصوص مردم دارالعباده یزد فرارسیدن ماه مبارک ربیع الاول و اعیاد بزرگ و خجسته این ماه شریف را به ساحت حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، به عموم مسلمانان جهان تبریک و تهنیت تهنیت گفته و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار