نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

اجازه بی‌حرمتی نسبت به چادر را نمی‌دهیم

«کوثری» گفت: بازماندگان دفاع مقدس، اجازه نمی‌دهیم نسبت به چادر بی‌حرمتی شود.
کد خبر: ۵۴۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 28September 2022

نمی گذاریم چادر از سر مردم کشیده شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «محمداسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در یادواره شهدای شهر طالقان با اشاره به اینکه دشمن درصدد ایجاد فاصله و جدایی بین مردم و ولایت است؛ اظهار داشت: امروز عده‌ای سرسپرده و وابسته به بیگانگان که جیره خور استکبار هستند قصد ناامن کردن فضای کشور و خیانت به مردم را دارند و در تلاش هستند تا بین مردم و ولایت جدایی بیافکنند که البته مانند همیشه ناکام خواهند شد.

وی افزود: دشمن بارها در ایجاد چالش برای ایران اسلامی دچار تحقیر و سرشکستگی شده است اما در تمام این سال ها دست از شیطنت و ایجاد فتنه بر نداشته است و با معیارهای مادی خود درصدد خسته کردن ما است اما نمی‌داند که ارزش‌های الهی ما را ملتی خستگی ناپذیر و مقاوم بار آورده که توطئه دشمنان خللی در آن ایجاد نمی‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن ابتدا با راه اندازی فتنه گروهک‌های خلق ترکمن، بلوچ، عرب، کرد و ایجاد جو ترور و ارعاب شخصیت‌ها درصدد ضربه زدن به انقلاب برآمد و ناکام شد.

این مسئول ادامه داد: حمله طبس و کودتای نوژه شکست خورد و در نهایت با تحمیل جنگی هشت ساله درصدد نابودی کشور برآمد که جانفشانی و مجاهدت رزمندگان اسلام بار دیگر استکبار جهانی را تحقیر کرد و صدام جنایتکاری که با حمایت جهانی سودای فتح چند روزه ایران را داشت را با بدهی ۱۹ میلیارد دلاری و با خفت و خواری از مرزهایی ایران اسلامی اخراج کرد.

‌کوثری با اشاره به اینکه خونهایی زیادی برای سربلندی پرچم ایران و حفظ ناموس و شرف ایرانیان داده شده بیان کرد: بازماندگان دفاع مقدس اجازه هتک حرمت به نوامیس مردم و کشیده شدن چادر از سر مردم را نمی‌دهند. 

وی با اشاره به آشوب های اخیر خاطرنشان کرد: این بار نیز دشمن دیگر رو سیاه خواهد شد و حافظان امنیت کشور با هوشیاری و صلابت اجازه نخواهند داد عده‌ای دست نشانده بیگانه نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار