مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

ماهیت دفاع مقدس را به درستی منتقل نکرده‌ایم

سردار «عروج» با بیان اینکه ماهیت دفاع مقدس را به درستی منتقل نکرده‌ایم، گفت: راه شهدا تشخیص حق از باطل است.
کد خبر: ۵۴۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ - 28September 2022

ماهیت دفاع مقدس را به درستی منتقل نکرده‌ایمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «خسرو عروج» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در یادواره ۳۳ شهید نیروگاه شهید سلیمی نکا اظهار داشت: راهی که شهدا انتخاب کردند راه تشخیص حق و باطل است و نباید از این راه تخطی کرد.

وی افزود: وصایای معصومین این پیام را برای ما به ارمغان آورده که حق نداریم زیر بار ظلم برویم و نباید به کسی ظلم کنیم و نباید با ظالم رفیق شد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آبادان این روز‌ها آزاد شد و فرزندان‌ ما با شعور جنگ را اداره و برای آزادسازی تلاش کردند.

سردار عروج با اعلام اینکه نفاق را نفوذی‌ها در ایران مدنظر قرار دادند، خاطرنشان کرد: در طول جنگ پشتیبانی و اتحاد مردم مانع از نفوذ دشمن می‌شد و اکنون هم باید همان شور و شعور و اتحاد دوران دفاع مقدس بر جامعه حاکم باشد.

وی بیان داشت: مقصر ماییم که‌ ماهیت جنگ و دفاع را به درستی منتقل نکردیم و اکنون دشمن دختران و پسران این مملکت را نشانه رفته و باید ماهیت مخفی و پنهان دفاع و جنگ تحمیلی به جامعه منتقل شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز داشت: بین‌ مردم در ایران‌ خط‌کش نگذارید و بدانید که راه مردم با اغتشاشگران جداست و با اغتشاشگران برخورد می‌شود و ما باید در ادامه راه انقلاب با الگوپذیری از ولایت مصمم باشیم و به آنچه می‌گوئیم عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار