با حضور سردار سرلشکر صفوی صورت گرفت

برگزاری همایش «خاطرات و ناگفته‌های دفاع مقدس» در قم

همایش بیان خاطرات و ناگفته‌های دفاع مقدس عصر امروز با حضور دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ - 28September 2022

برگزاری همایش «خاطرات و ناگفته‌های دفاع مقدس» در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همایش بیان خاطرات و ناگفته‌های دفاع مقدس با حضور سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

در ابتدای این همایش، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به ضرورت و اهمیت جهاد تبیین، تلاش برای جلوگیری از خطر تحریف و فراموشی حماسه هشت سال ایثار، جهاد و مقاومت را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه سردار سرلشکر رحیم صفوی، با بیان اینکه هر نظامی به دنبال حفظ دستاورد‌های خود از انواع تهدید‌ها و تهاجمات است، به تحلیلی پیرامون عملیات ثامن الائمه (ع) و شکست حصر آبادان و ذکر خاطرات و ناگفته‌هایی در مورد این عملیات پرداخت.

در این همایش، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم، حجت الاسلام مجید منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و جمع زیادی از اساتید سطوح عالی و مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار