امام جمعه شهرستان کلاله:

روحانیت، پیشتاز در دفاع از مرزهای عقیدتی و دینی بوده است

حجتالاسلام «قاسمی» امام جمعه کلاله گفت: روحانیت در دفاع مقدس بیش از چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ این معنای عمل به رسالت خود برای پیشتازی در دفاع از مرزهای عقیدتی و دینی را متبلور می‌کند.
کد خبر: ۵۴۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ - 29September 2022

روحانیت، پیشتاز در دفاع از مرزهای عقیدتی و دینی بوده است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همایش «تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس» در شهرستان کلاله برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «نجفعلی قاسمی» امام جمعه شهرستان کلاله با تشریح نقش روحانیت در دفاع مقدس اظهار داشت: روحانیت منادی اندیشه دینی برای حاکمیت دینی است. روحانیت در دفاع مقدس بیش از چهار هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ این معنای عمل به رسالت خود برای پیشتازی در دفاع از مرزهای عقیدتی و دینی را متبلور می کند.

قاسمی افزود: روحانیت بعنوانِ امامِ جامعه در همه صحنه های انقلاب اسلامی حاضر بوده است؛ چرا که دفاع از انقلاب و تلاش برای حفظ وحدت و دفاع از نظام دینی از ویژگی های برجسته عالم دینی است.

امام حمعه کلاله گفت: دشمن، نقشه اش همیشه جدایی و تفرقه بوده است؛ اما روحانیت با هوشیاری همانند دوران دفاع مقدس، امروز نیز در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان، بدنبال تقویت وحدت و هوشیاری، پیشگام در بصیرت افزایی و جهاد تبیین در بیان واقعیت ها و دفاع از انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب بعنوان میثاق نامه و چله دوم انقلاب؛ باید باشند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا و چند رزمنده و ایثارگر سال های دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها