مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

سردار «ملکی» گفت: هشت سال دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۴۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 29September 2022

دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز با حضور کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران و با سخنرانی سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جوار یادمان هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار ملکی در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به حول و قوه الهی و به رغم همه دشمنی‌های دشمنان در روز‌های اخیر، ویژه برنامه‌های  چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان مازندران باشکوه برگزار شد و یک بار دیگر مردم دیار علویان در پاسداشت حماسه‌های رزمندگان و شهدا سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس حاصل ایثار، مقاومت، رشادت، جهاد و از خودگذشتگی مردان وارسته و به خدا پیوسته‌ای است که برای دفاع و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و الهی در میدان هشت سال دفاع مقدس عاشقانه و دلاورانه حاضر شدند، گفت: مجاهدت این مردان عاشق همیشه و همواره در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

سردار ملکی به نقش رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و بیان داشت: آنچه که ملت عزیز ایران اسلامی را پیروز میدان هشت سال دفاع مقدس کرد، ایمان و توکل به خدا، ولایتمداری، استقامت و ایستادگی در برابر ظلم ظالمین و استکبار جهانی بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در غرب و جنوب ایران رشادت‌های بی‌بدیل و بی‌نظیر خلق کردند، ادامه داد: عرصه دفاع مقدس میدانی برای به ثمر نشستن تفکر انقلابی و عاشورایی ملت ایران اسلامی و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در طی ۴۳ سال عمر برکت انقلاب اسلامی برای نابودی و براندازی این نظام دست به توطئه‌ها و دسیسه‌هایی زده است، گفت: نقشه‌های شوم دشمنان در تمام این سال‌ها ناکام ماند و امروز به لطف الهی و با قدرت و اقتدار دست برتر در همه زمینه‌ها را داریم و همه آن را مدیون شهدا هستیم.

سردار ملکی با بیان اینکه پیشرفت‌های حاصل امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و مقاومت رزمندگان اسلام هستیم، اظهار داشت: امروز وظیفه داریم در جهاد تبیین، دستاورد‌ها و اندیشه‌های ناب اسلامی و فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل‌های امروز و آینده بازگو کنیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: ملت مسلمان و دیندار ایران اسلامی اهانت و جسارت به مقدسات دین و پرچم جمهوری اسلامی ایران را برنمی‌تابد و منافقین و ایادی غرب فکر تجزیه ایران عزیز را باید به گور ببرند چراکه جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید محافظت می‌شود و پرچم الله بر فراز این کشور با اقتدار برافراشته خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار