برگزاری یادواره شهدا در شهرستان هیرمند

مراسم یادواره شهدای شهرستان هیرمند با حضور حجت‌الاسلام اکبرپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان دستگاهای اجرایی، معتمدین و ریش سفیدان و بسیجیان در محل سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 29September 2022

برگزاری یادواره شهدا در شهرستان هیرمندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم یادواره شهدای شهرستان هیرمند با حضور حجت‌الاسلام اکبرپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان دستگاهای اجرایی و بسیجیان در محل سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی اکبرپور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: امروز در یادواره شهدای شهرستان هیرمند با عزت و افتخار و اقتدار یاد و خاطره شهیدان گرانقدر این شهرستان گرامی نگه داشته شده است.

وی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از شهداست و مدیون خون شهدا هستیم افزود: شهدای عزیز رفتند تا ما بمانیم،شهدا پرپر شدند تا ما پر زدن را آموختیم،شهدا از نفس افتادن تا ما امروز در جهان پر از هیاهو بتوانیم نفس بکشیم.

حجت الاسلام اکبر پور بیان داشت: همه مدیون این لاله های پرپر انقلاب اسلامی هستند،که البته فقط مدیونی و برداشتن این دین به شعار،گفتن و حرف نیست، حتما باید در مسیر این شهدا قدم برداریم، لذا جوانان و خواهران و برادران گرامی ما با الگو گیری از شهدایی که جوانی خود را فدای این انقلاب،اسلام و قرآن کردند آنها را الگوی زندگی خودشان قرار بدهند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان در مقابل شهدا تکلیف دارند و تکلیف هم این است که در مسیر شهدا قدم برداریم، مسیری که شهدا برای ما مجسم و جان فشانی کردند و قطعا مسیر شهدا جدا از مسیر ابا عبدالله الحسین (ع) نیست.

سرهنگ علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند گفت: امروز یادواره شصت و سه نفر از شهدای معظم شهرستان هیرمند با حضور مسئولان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره های شهدا انتقال فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت به نسل جوان امروز است، نسل جوانی که دوران هشت سال دفاع مقدس و نبرد های سخت نظام مقدس انقلاب اسلامی را ندیده است، لذا باید این فرهنگ ایثار و و جهاد شهدا را به این نسل جوان منتقل کرد.

سرهنگ محبی بیان داشت: نسل جوان امروز باید بفهمد که برای حفظ این نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی چقدر شهید تقدیم این نظام و انقلاب شده است،و باید در این مسیر ایستادگی و مقاومت کرد و با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب از این نظام و انقلاب باید دفاع کرد.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با اهدای لوح یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار