دیدار فرمانده پایگاه هوانوردی شهید اکبری با جانبازان و خانواده‌های شهدا+ تصاویر

فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید عباس اکبری همزمان با هفته دفاع مقدس با تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرد.
کد خبر: ۵۴۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 29September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه هوانوردی شهید عباس اکبری به همراه جمعی از مسئولان این پایگاه، با تعدادی از جانبازان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدای نیروی هوایی دیدار و از آنان تجلیل کرد.

وی در این دیدارها، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد حماسه دفاع مقدس، ترویج روحیه عاشورایی حماسه و ایثار و معنویت و ولایت را شرط صعود جامعه به قله‌های سرافرازی دانست.

«پورحسین» همچنین با غبارروبی و عطرافشانی مزار سردار شهید مهدی زین الدین و شهدای خلبان در گلزار شهیدان علی بن جعفر (ع)، با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

زیارت بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) و ادای احترام به مزار شهدای جوار این حرم نورانی، بخش دیگری از برنامه‌های فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری و سایر مسئولان این پایگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس بود.

دیدار فرمانده پایگاه هوانوردی شهید اکبری با جانبازان و خانواده‌های شهدا+ تصاویردیدار فرمانده پایگاه هوانوردی شهید اکبری با جانبازان و خانواده‌های شهدا+ تصاویردیدار فرمانده پایگاه هوانوردی شهید اکبری با جانبازان و خانواده‌های شهدا+ تصاویردیدار فرمانده پایگاه هوانوردی شهید اکبری با جانبازان و خانواده‌های شهدا+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار