رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش:

یادواره‌های شهدا مفاخر ارتش را به جامعه معرفی می‌کند

حجت‌الاسلام صنعت‌پور با بیان اینکه گلزار‌های شهدا، تابلو‌های بزرگ شرافت و عزت دفاع مقدس است، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مفاخر ارتش را به جامعه معرفی می‌کند.
کد خبر: ۵۴۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵ - 29September 2022

گلزار‌های شهدا تابلو‌های بزرگ شرافت و عزت دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین صنعت پور» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش عصر امروز در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای ارتش که در مجتمع امام خامنه‌ای قم برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در زمان انقلاب و دفاع مقدس کسانی را به میدان علیه باطل آورد که آن‌ها مصلحان الهی و انسان‌های پاک و پرهیزکاری بودند.

حجت الاسلام صنعت‌پور با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: قرآن کریم تجارت پرسود را ایمان به خدا و پیامبر اکرم (ص) و جهاد در راه خدای متعال می‌خواند و شهدا و رزمندگان دفاع مقدس پیروز این میدان بودند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی  با بیان اینکه جهاد در راه خدا شرافت مومنان است، عنوان کرد: گلزار‌های شهدا، تابلو‌های بزرگ شرافت و عزت دفاع مقدس و قطعه‌های بهشتی روی زمین است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا، مفاخر ارتش را به جامعه معرفی می کند، خاطرنشان کرد: عزت و افتخار امروز جمهوری اسلامی ایران، مدیون جانفشانی‌های شهدا و صبر و مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا است و وظیفه همه‌گان قدردانی و پاسداشت از مقام و منزلت شهدا، ایثارگران و خانواده محترم آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها