امام جمعه شیراز:

پلیس حافظ نظم و امنیت عمومی و روانی جامعه است

آیت‌الله «دژکام» گفت: در تمام دنیا نیروی انتظامی یا پلیس وظیفه تامین امنیت و نظم عمومی اعم از امنیت فیزیکی و امنیت روانی جامعه و برخورد با اغتشاش‌گران را برعهده دارد و در این راستا باید در کنار نیروی انتظامی بود.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ - 30September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز امروز هشتم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: در تمام دنیا نیروی انتظامی یا پلیس وظیفه تامین امنیت و نظم عمومی اعم از امنیت فیزیکی و امنیت روانی جامعه و برخورد با اغتشاش‌گران را برعهده دارد و در این راستا باید در کنار نیروی انتظامی بود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در شرع تاکید زیادی بر اهمیت تامین امنیت روحی یا روانی جامعه شده افزود: این تاکید به نحوی است که اگر کسی در جامعه به روی کسی اسلحه کشید و باعث شد به امنیت عمومی خدشه وارد شود مصداق محارب و مفسد فی الارض است.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه اولویت کشور در فضای کنونی مدیریت فضای روانی جامعه است افزود: افرادی که با دروغ پراکنی، نفرت پراکنی  شایعه سازی روان جامعه را به هم می‌ریزند نیز باید منتظر برخورد دستگاه قضایی باشند

آیت الله دژکام تاکید کرد: در هیچ جای دنیا با ایجاد اغتشاش، ترس آفرینی و برهم زدن نظم عمومی مماشات نمی‌شود.

وی در پایان با فراخواندن مردم به حفظ هوشیاری گفت: هر خبری راست نیست و رسانه‌ها نیز باید اخبار راست و آمیدآفرین را منتشر کنند تا توطئه‌های دشمن خنثی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار