امام جمعه کاشان:

فعالیت رسانه‌ای دشمنان در فتنه اخیر ۱۰ برابر سال ۸۸ بود

«حسینی» گفت: فعالیت رسانه‌ای دشمنان در فتنه اخیر ۱۰ برابر سال ۸۸ و مهمترین کانون این فعالیت‌های مخرب رسانه‌ای مقر منافقین در آلبانی و مقر تجزیه‌طلبان در اقلیم شمال عراق بود.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 30September 2022

فعالیت رسانه‌ای دشمنان در فتنه اخیر ۱۰ برابر سال ۸۸ بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «سید سعید حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: پس از دو سال و با فروکش کردن شیوع کرونا مدارس باز شده است که امیدواریم این اتفاق فرخنده منشأ خیرات زیاد برای مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه لازم است تا به تربیت و آموزش آینده سازان کشور طبق آموزه‌های ایرانی و اسلامی به نحو مطلوب پرداخته شود، ابراز داشت: تصمیم گرفتم تا به صورت مرتب در بازه‌های زمانی مقرر در یکی از مدارس حضور پیدا کنم.

امام جمعه کاشان یکی از مهمترین اهداف کنونی نظام جمهوری اسلامی ترویج ازدواج آسان است، تصریح کرد: از خیرین هم دعوت می‌کنیم با ساخت منزل آن را وقف جوانان کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل افزود: سخنان رئیس جمهور بسیار عزت‌مندانه بود و لازم است از موضع انقلابی حجت الاسلام «رئیسی» تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از خون سردار سلیمانی نخواهد گذشت، بیان کرد: رئیس جمهور در سازمان ملل ثابت کرد که شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای غرب و استکبار جهانی خطرناک‌تر است.

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بروز فتنه طی روزهای اخیر در کشور تاکید کرد: دشمن و استکبار جهانی به کمک برخی از دست نشانده‌های خود فتنه‌ای را ترتیب دادند که هیچ نشانی از اعتراض نبود بلکه تمام آن اغتشاش و آشوب بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه فعالیت رسانه‌ای دشمن در فتنه اخیر ۱۰ برابر فتنه سال ۸۸ بود، خاطرنشان کرد: مهمترین کانون این فعالیت‌های مخرب رسانه‌ای مقر منافقین در آلبانی و مقر تجزیه طلبان در اقلیم شمال عراق بود.

 وی با اشاره به اینکه در این فتنه بسیاری از نوجوانان و جوانان مورد سوءاستفاده قرار گرفتند،اعلام کرد: برخی از چهره‌های مشهور بر آتش این فتنه دمیدند و در بین آنها افرادی بودند که برای یک شب برنامه تلویزیونی ۶۰۰ میلیون تومان حق‌الزحمه گرفته بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار