فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

ساعاتی پیش جمعی از عناصر معاند نظام در نزدیکی مسجد مکی زاهدان تجمع و اقدام به تیراندازی کردند که در این حادثه سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۴۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ - 30September 2022

فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در ادامه آشوب‌های امروز زاهدان، ساعاتی پیش جمعی از عناصر معاند نظام در نزدیکی مسجد مکی زاهدان تجمع و اقدام به تیراندازی می‌کردند که بلافاصله نیرو‌های امنیتی در منطقه حضور یافتند.

متاسفانه در این حادثه سیدعلی موسوی (حمیدرضا هاشمی) فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با ضربه یک گلوله از ناحیه سینه مجروح شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی دقایقی پیش در پی شدت جراحت در بیمارستان به شهادت رسید.

اشرار مسلح از ظهر امروز در زاهدان با حمله به ۳ کلانتری و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری ۱۶ زاهدان کردند.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زده و یک نانوایی در منطقه‌ای دیگر مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آن‌ها یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آن‌ها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیرو‌های امنیتی ناکام ماند و هم‌اکنون وضعیت شهر پایدار است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار