جانشین فرمانده مرزبانی فراجا:

مرزبانان مجاهد، ادامه دهنده راه شهدا / مدیون خون شهدا هستیم

سردار ستاره گفت: مردم فهیم و انقلابی ایران آرامش خود را مدیون خون شهدا هستند و مرزبانان مجاهد با پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.
کد خبر: ۵۴۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ - 01October 2022

مرزبانان مجاهد، ادامه دهنده راه شهدا / مدیون خون شهدا هستیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «جلال ستاره» جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در دیدار با خانواده بسیجی مدافع امنیت شهید «محمدحسین سروری راد» در شهرستان گرمسار استان سمنان، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی از خون شهدا سرچشمه گرفته و با پیروی از راه آنان و با ازخود گذشتگی و ایثاری که در مکتب شهدا آموخته‌ایم پاسدار این میراث بزرگ «امنیت» هستیم.

سردار ستاره افزود: شهدا تربیت یافته مادران و پدرانی هستند که در مسیر اعتلای نظام اسلامی، عزیزان خود را فدا کرده و به ندای رهبر و مولای خود لبیک گفتند.

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا بیان داشت: مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی آرامش خود را مدیون خون شهدا هستند و مرزبانان مجاهد فرماندهی انتظامی با پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

وی با محکوم کردن اغتشاشات اخیر و تأکید بر حمایت غیرقابل وصف مردم از پلیس، خاطر نشان کرد: حفظ ارزش‌های شهدا از وظایف اصلی است و بایستی این فرهنگ با ارزش همچون میراثی گرانبها سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود.

بسیجی مدافع امنیت شهید «محمدحسین سروری راد» در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ براثر شلیک گلوله از سوی آشوبگران در اغتشاشات اخیر در شهرستان گرمسار استان سمنان به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار