جانشین فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی:

مرزبانان تا آخرین نفس برای دفاع از حریم ولایت و کیان كشور ایستاده‌اند

سرهنگ «خسروی» گفت: مرزبانان غیور استان خراسان جنوبی همانند همه یاران خود در مجموعه مرزبانی تا پای جان گوش به فرمان فرمانده معظم كل قوا هستند و تا آخرین نفس از حریم ولایت و كشور دفاع می‌كنند.
کد خبر: ۵۴۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ - 01October 2022

مرزبانان تا آخرین نفس برای دفاع از حریم ولایت و کیان كشور ایستاده‌اندسرهنگ «مراد خسروی» جانشین فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، با بیان اینکه مرزداران و مرزبانان همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس با خاکریز و سيم خاردار سروکار دارند، اظهار داشت: مرزبانان در سراسر مرزهای کشور در راه حفط و حراست از مرزها و ایجاد امنیت برای مردم، مظلومانه به شهادت می‌رسند.

وی به دستاوردهای مرزبانی فراجا در حوزه هوشمندسازی مرزها اشاره کرد و گفت: امروز با حمایت‌های فرمانده مرزبانی فراجا و همت جوانان نخبه این مرز  و بوم به نقطه رسیده‌ایم که با تجهیزات و امکانات بومی مرزهای کشور به صورت هوشمند رصد می‌شود.

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی شهامت، شجاعت و فداکاری را از ویژگی‌های شهدا ذکر کرد و افزود: شهدای دفاع مقدس و شهدای وطن رفتند و اجازه ندادند که یک وجب از این خاک به دست دشمن بعثی برسد لذا عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور را نیز مرهون این عزیزان هستیم.

خسروی اقتدار و استقلال امروز کشور را مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان دانست و تبیین کرد: مرزبانان غیور استان همانند همه یاران خود در مجموعه مرزبانی تا پای جان گوش به فرمان فرمانده معظم كل قوا هستند و تا آخرین نفس از حریم ولایت و كشور دفاع می‌كنند.

وی عنوان کرد: این اطمینان خاطر را به مردم استان و ایران اسلامی می‌دهیم كه وضعیت امنیت مرزهای خراسان جنوبی مطلوب است و هرگونه آمادگی در بدنه مرزبانی برای مقابله با دشمنان وجود دارد.

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی تأکید کرد: مرزبانی خراسان جنوبی با درک موقعیت فعلی و اشرافیت به اوضاع منطقه در حوزه مسئولیت خود در حد توان و امكانات را برای كنترل و مراقبت مرزها به‌كار گرفته و نخواهد گذاشت دشمنان به اهداف پلید خود برسند.

انتهای پیام/ ام‌لیلا لیمویی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار