جانشین فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی:

خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند/ خراسان جنوبی یکی از استان‌های امن کشور

سرهنگ «خسروی» گفت: باید قدرشناس شهدا و خانواده شهدا باشیم چرا که انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.
کد خبر: ۵۴۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ - 01October 2022

خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند/ خراسان جنوبی یکی از استان‌های امن کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «مراد خسروی» جانشین فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «مرادی» رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان و چند تن از مسئولان مرزبانی با خانواده شهید «غلامرضا یکه‌خوانی» در بیرجند دیدار و گفت‌وگو کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و تلاش مرزبانان با وجود هم مرزی با کشور افغانستان يکی از استان‌های امن کشور هستيم.

خسروی مهم‌ترين عامل نعمت امنيت را همراهی مردم با نيروهای مرزبانی در مناطق مرزی دانست و افزود: مرزداران و مرزبانان با تکیه بر خون شهدا و با اراده و علاقه بسیار قوی از مرزهای کشور دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنی علیه کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است، گفت: اینکه امروز مردم جهان، ایران را به عنوان کشوری مقتدر، بزرگ، مردمی و شجاع می‌دانند که این مهم ناشی از برکت خون شهدا و صبر خانواده آنان است.

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی با بیان اینکه ما همه قدردان خانواده شهدا هستیم و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است، عنوان کرد: باید قدرشناس شهدا و خانواده شهدا باشیم چراکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.

‌«غلامرضا يکّه‌خانی» در سال 1343 درروستای آبترش از توابع شهرستان سربیشه و در خانواده‌ای مذهبی ديده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی وارد دبستان شد و تحصيلات ابتدايی و راهنمايی را با موفقيت به پايان رساند. غلامرضا در سال 1379 که اشرار و قاچاقچيان مرزهای شرق کشور را ناامن کرده بودند، به منطقه‌ تايباد اعزام شد و در 9 تیر‌ سال 1379 در درگیری با  اشرار و قاچاقچيان در سن 36 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها