وصیت‌نامه شهید «سیدحسن ابراهیمیان»:

پیروی از ولایت فقیه تنها راه رستگاری است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدحسن ابراهیمیان» آمده است: تا آن‌جا می‌توانید پیرو ولایت فقیه باشید که تنها راه سعادت و رستگاری است و خط سرخ شهادت را ادامه دهید.
کد خبر: ۵۴۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 01October 2022

پیروی از ولایت فقیه تنها راه رستگاری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«سیدحسن ابراهیمیان» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«سیدحسن ابراهیمیان» فرزند «عبدالحمید» یکم دی ۱۳۴۶ در بابل به دنیا آمد و در نهم مهر ۱۳۶۲ در مریوان به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

تا آن‌جا می‌توانید پیرو ولایت فقیه باشید که تنها راه سعادت و رستگاری است، خط سرخ شهادت را ادامه دهید، ارزشی که شهید دارد اولین قطره خون شهید گناهان او را پاک می‌کند. شهید بهشتی می‌گوید: ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند. بدانید که شهادت سربلندی و افتخار و عزت است و شهیدان عامل پیروزی حق بر باطل بودند از هابیل تا حسین (ع) و از حسین تا خمینی، چون خون بر شمشیر پیروز است.

این جنگ تا زمانی ادامه خواهد داشت که بانگ رسای «لااله الاالله» و «الله اکبر» در گوشه گوشه جهان طنین افکند. رفتن در راه شهید تنها شهادت نیست بلکه هر خونی که می‌ریزد پیام خون شهید را باید بگوش جهانیان خواند که مظلومی در زیر ظلم ظالمان کشته شده و باید انتقام خون آن را از ظالمان بگیریم.  

شما‌ ای قهرمانترین ملتها!‌ ای ملت ایران! صبر را پیشه کنید تا پیروز شوید و خدا در قرآن می‌فرماید که ما صابران را دوست داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار