همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

تجلیل از مادر شهید «معینی» در آران‌وبیدگل

«ضابطی»گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل و تکریم مادر شهید «احمد معینی» در آران‌وبیدگل برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ - 01October 2022

تجلیل از مادر شهید «معینی» در آران‌وبیدگل// عکس نمایه مناسب نیست لطفا از یک عکس استفاده شود.///اصلاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان،«سعید ضابطی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران‌ و بیدگل اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در مراسم اختتامیه بیست‌ویکمین سوگواره ادبی عاشورایی و نخستین جشنواره ادبی شعر دفاع مقدس (اشک مهتاب)، آیین تجلیل و تکریم از شاعر دل‌سوخته، بانوی شعر و شعور«زهرا عصاری» مادر معلم شهید «احمد معینی» برگزار شد.

وی بیان کرد: این آیین با حضور مدیریت محترم آموزش و پرورش، مسئول دفتر کفیل مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل در مجلس شورای اسلامی، ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول حوزه هنری، شاعران پیشکسوت و مسئول کانون بسیج هنرمندان در محل مؤسسه فرهنگی زینبیه (س) برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران‌وبیدگل افزود: یکی از سیاست‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران‌وبیدگل بر این است که ارزش‌های فرهنگی و تربیتی و صبر و ایثاری که مادران و همسران شهدا خلق کرده‌اند، معرفی و به نسل جوان و هنرمندان انتقال داده شود.

عضو شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان آران‌وبیدگل گفت: «زهرا عصاری» مادر معلم شهید «احمد معینی» در عرصه شعر و ادبیات بسیار فعال و کتاب شعری با نام اشک مهتاب از ایشان به یادگار مانده است که نمونه بارزی از ذوق شعری این بانوی دل‌سوخته و شاعر است.

در این مراسم مادر شهید، خوابی که در خصوص پیدا شدن پیکر فرزند شهیدش دیده بود را برای حضار روایت کرد و اشعاری را که در وصف شهید و شهادت سروده بود، در برنامه قرائت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار