مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

برگزاری آیین رونمایی از تازه‌های نشر دفاع مقدس در خرم آباد

سرهنگ «رشیدی» گفت: آیین رونمایی از تازه‌های نشر دفاع مقدس لرستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 01October 2022

آیین رونمایی از تازه‌های نشر دفاع مقدس در خرم آباد برگزار شد

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از برگزاری آیین رونمایی از تازه‌های نشر دفاع مقدس استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در این مراسم که  امروز (شنبه) با حضور حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان، سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان و جمعی دیگر از مسئولین استانی، نویسندگان، ناشران و اصحاب رسانه در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد از 15 عنوان  کتاب دفاع مقدس لرستان رونمایی  شد.

وی گفت:  این کتاب‌ها در قالب خاطرات و زندگینامه شهدا، داستان، فیلم نامه، نمایشنامه، یادنامه و سفرنامه هستند و در شش ماهه اول سال 1401 تولید شده اند.

رشیدی افزود: در تولید این کتاب‌ها سعی شده است به ذائقه مخاطب امروزی که به دنبال کتاب‌های کم حجم با محتوی غنی و اثر گذار است توجه شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، کتاب «چیستی و چرایی دانشنامه» شیونامه دفاع مقدس لرستان اثر «علی خسروی»، «در حسرت دیدار» اثر «فریدون کریمی والا»، «هجرت عظیم» اثر «مسعود مسعودی زاده» را از جمله این کتاب‌ها برشمرد و ادامه داد: سه کتاب نمایشنامه با عناوین «گرا»، «نقالی دفاع مقدس» و «چشم اروند» به نویسندگی «پژمان باقری»،  «فریاد چشم‌ها» اثر «احسان دلفانی»، «نبرد دیدنی» اثر «اله مراد دریکوند»، «موهایم را شانه بزن» اثر «مریم رستمی مرادی» از جمله تازه‌های نشر دفاع مقدس لرستان هستند.

وی افزود: «آشناهای غریب» اثر «میثم بیرانوند»، «من با آقا علی زنده ام»  و «به وقت ایران» اثر  «لیلا غلامی وونول» و «با نو و باروت» اثر «علویه طاهره موسوی»  نیز از جمله آثاری هستند که در روز نهم مهرماه رونمایی شدند.

رشیدی خاطر نشان کرد: این آثار با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و توسط انتشاراتی‌های «ستارگان آسمان»، «هاویر»، «سنگ نبشته »و«امتیاز» به چاپ رسیده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار