سردار رضوانی:

دولت کانادا هیچ اقدامی برای استرداد خاوری انجام نداده است

رئیس اینترپل ناجا گفت: دولت کانادا در رابطه با دستگیری و استرداد خاوری کاری انجام نداده و اعلام می‌کند که باید حکم قضایی وی تایید شود.
کد خبر: ۵۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ - 11October 2015

دولت کانادا هیچ اقدامی برای استرداد خاوری انجام نداده است

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار رضوانی رئیس اینترپل ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص حمل موادمخدر توسط مسافران ایرانی خارج از کشور گفت: کسانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند توجه ویژهای به جابجایی داروهای کدوئین دار و افراد ناشناسی که به آنها پیشنهاد نقل و انتقال از صندوق امانات را می دهند داشته باشند.

رئیس اینترپل ناجا در خصوص پرونده خاوری گفت: ما تلاشهای خود را انجام دادیم و دهها بار برای پلیس اینترپل کانادا پیام ارسال کردهایم تا این که آنها پذیرفتند به عنوان معاضدت قضایی، پرونده وی را پیگیری کنند و سوالات ما را بپرسند.

وی افزود: دولت کانادا در رابطه با دستگیری و استرداد خاوری کاری انجام نداده و اعلام می کند که باید حکم قضایی وی تایید شود.

رئیس پلیس بین الملل ناجا در خصوص مسافرانی که به جرم حمل موادمخدر در زندان های خارج از کشور گرفتار شدهاند گفت: بیش از دو هزار نفر زندانی ایرانی در خارج از کشور وجود دارد که در این زمینه ارتباط خوبی از طریق پلیس موادمخدر شرق آسیا برقرار شده است که در سال های اخیر توانسته ایم در این زمینه فعالیت های خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار