فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

برگزاری مراسم استقبال از شهید هاشمی امروز در فرودگاه کرمان

«نظری» ضمن عرض تسلیت شهادت «سید حمیدرضا هاشمی» گفت: با توجه به اینکه شهید هاشمی اهل کرمان است، مراسم استقبال از پیکر این شهید گرانقدر امروز در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ - 02October 2022

برگزاری مراسم استقبال از شهید هاشمی ظهر امروز در فرودگاه کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمد علی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید «سید حمیدرضا هاشمی» اظهار داشت: «سید حمیدرضا هاشمی» در حادثه عصر جمعه زاهدان توسط عوامل تروریستی به شهادت رسید و با توجه به اینکه این شهید گرانقدر اهل کرمان است؛ مراسم استقبال از وی امروز ساعت ۱۳:۳۰ در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.

سردار نظری ادامه داد: شهید سید حمیدرضا هاشمی در زمان حیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بعد از ایشان، از جمله فعالین بیت الزهرا بود و به همین منظور مراسم وداع با این شهید هاشمی عصر امروز (یکشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در بیت الزهرا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: با توجه به اینکه شهید «سید حمیدرضا هاشمی» عضو هیات بیت الحرام کرمان بود، مراسم وداع با این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر شهید فردا (یازدهم مهر) ساعت ۸:۳۰ از حسینیه ثارالله تا چهار راه کاظمی برگزار می‌شود و سپس از چهارراه کاظمی به صورت خودرویی تا گلزار شهدا پیکر مطهر شهید هاشمی تشییع می‌شود و در گلزار شهدا آرام خواهد گرفت.

سردار نظری خاطرنشان کرد: از تمامی مردم شهیدپرور کرمان تقاضا دارم که در مراسم این شهید بزرگوار شرکت کنند؛ شهید «حمیدرضا هاشمی» یکی از مدافعان امنیت کشور بودند که ان‌شاءالله بتوانیم حق شهدا عزیز را ادا کنیم و رهرو این شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها