مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

نام سربازان شهید در تاریخ دفاع مقدس می‌درخشد

سردار «کوشکی» گفت: شهدای سرباز گواه ایثار، پایمردی و افتخارآفرینی جوانان ایران اسلامی هستند و نام آنان در تاریخ حماسه آفرینی دفاع مقدس می‌درخشد.
کد خبر: ۵۴۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ - 02October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس‌ در آئین گرامیداشت روز سرباز در میان سربازان سپاه فجر فارس اظهار داشت: شهدای سرباز گواه ایثار، پایمردی و افتخارآفرینی جوانان ایران اسلامی هستند و نام آنان در تاریخ حماسه دفاع مقدس می‌درخشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای تجربه اندوزی است گفت: جوانان سرباز قدر این فرصت را بدانید و از لحظه لحظه آن برای کسب مهارت و تجربه در زمینه‌های مختلف استفاده کنید.

وی با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری نسل جوان نسبت به توطئه‌های استکبار جهانی عنوان کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از طریق جنگ نرم و توطئه‌های فرهنگی قصد بر هم زدن آرامش و انسجام اجتماعی کشور را دارند که همواره ناکام بودند.

کوشکی اضافه کرد: با حضور همه جانبه نسل جوان مومن و انقلابی در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی، نقشه‌های استکبار جهانی نقش بر آب شده است.

در آئین گرامیداشت روز سرباز که به میزبانی سپاه فجر فارس برگزار شد از سربازان نمونه سپاه و همچنین خانواده شهدای سرباز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار