«مجتبی امیری» از مدافعان امنیت قشم به شهادت رسید

«محمدحسینی» گفت: بسیجی دلاور «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت این شهرستان که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح،مورد هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۵۴۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ - 02October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «محمد محمدحسینی» فرماندار قشم امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این شهید مدافع امنیت عضو بسیج هنرمندان بود که هنگام اهانت آشوبگران به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تصاویر شهدا و پرچم عزاداری سیدالشهدا در مقابل آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) شهرستان قشم بر اثر اصابت گلوله مجروح شد.

وی ادامه داد: این شهید مدافع امنیت پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد که پس از ۱۰ روز به شهادت رسید.

فرماندار شهرستان قشم اضافه کرد: بی‌گمان از عاملان این حادثه انتقام گرفته خواهد شد. خوشبختانه با مدیریت هوشمندانه نیروهای فراجا، تعامل دستگاه‌های امنیتی، قضایی و مشارکت مردم بصیر و ولایی قشم شمار زیادی از عاملان و لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در این جزیره شناسایی و دستگیر شده‌اند.

اغتشاشگران عصر و شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در برخی نقاط شهرستان مرزی قشم با هدایت عوامل ضد انقلاب خارجی به دفتر امام جمعه این شهرستان و چند ساختمان دیگر حمله کردند و به اموال عمومی نیز آسیب رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها