نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم معرفی شهدای ناشناخته خراسان جنوبی به جامعه

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر جمع‌آوری کرامات شهدا گفت: باید یک کتاب مستقل و مستند در این زمینه تدوین و چاپ شود و همچنین شهدای ناشناخته استان به جامعه معرفی شوند.
کد خبر: ۵۴۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 02October 2022

لزوم معرفی شهدای ناشناخته خراسان جنوبی به جامعه/ دشمن به وسیله نفوذی‌ها نارضایتی ایجاد می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز (یکشنبه) در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، اظهار داشت: یک غده سرطانی و مانع بزرگ سر راه بشر قرار دارد که از محاسبات پی می‌برید که آن اندیشه و سیاست فرهنگ غرب و اروپا است.

وی بیان داشت: ابزار پیروزی اروپایی‌ها گسترش فساد، فحشا و مواد مخدر در جوامع مختلف برای غارت و چپاول و انواع سوء استفاده‌ها است و جنگ‌های جهانی اول و دوم را با آن همه کشتار عظیم به راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: اروپایی‌ها در مرگ میلیون‌ها ایرانی نیز نقش داشتند و حدود ۹ تا ۱۰ میلیون نفر از ملت ایران را یا کشتند یا با قحطی و گرسنگی از بین بردند.

آیت‌الله عبادی هدف دشمن را از بین بردن انسان‌های شایسته و مسلط کردن انسان‌های زشت و حیوان صفت بر جوامع دانست و تبیین کرد: دشمن در طرح اندلسی ابتدا مردم را فاسد و بی‌غیرت و سپس بر آنان مسلط می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید در جهاد تبیین با ارائه همین مستندات برای مردم به خصوص جوانان و نوجوانان روشنگری کنیم تا فریب دشمن را نخورند، اضافه کرد: بخش عظیمی از فتنه اخیر دشمن در ایران مربوط به باورهای کاذب بود، افرادی که هیچ چیزی متوجه نیستند.

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی گفت: متأسفانه اثر سوء و خطر کارهای نادرست درونی از دشمن خارجی بدتر است چون دشمن پشت مرز که نمی‌تواند کاری کند بلکه این نارضایتی‌ها را به وسیله نفوذی‌ها با گران‌فروشی، احتکار و غیره ایجاد می‌کنند.

آیت‌الله عبادی با تأکید بر اینکه منابع جامعه انقلابی باید منابع وحیانی، عقلانی و علمی باشد نه رسانه‌های دروغگوی غربی، ادامه داد: مدارک شهدای ما اسناد انقلاب است و انقلاب ما اسلام ماست نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد؛ امیدواریم بعد از بیش از ۴۰ سال آزمون و خطا به این آرمان بزرگ برسیم.

 وی در پایان با تأکید بر جمع‌آوری کرامات شهدا گفت: باید یک کتاب مستقل و مستند در این زمینه تدوین و چاپ شود و همچنین شهدا ناشناخته استان به جامعه معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها