معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد؛

لزوم گسترش فرهنگ کار جهادی در ارتش

امیر دریادار سیاری گفت: رفع نیاز‌های علمی و فناوری با استفاده از توان و ظرفیت داخلی و همچنین گسترش فرهنگ کار جهادی، امری مهم و ضروری است.
کد خبر: ۵۴۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 02October 2022

شانزدهمین نشست قرارگاه جهاد علمی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، شانزدهمین نشست قرارگاه جهاد علمی ارتش صبح امروز (یکشنبه) با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، و تعدادی از معاونان و مدیران ستاد ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی و نیرو‌های چهارگانه آجا در حوزه تربیت و آموزش، به میزبانی دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش برگزار شد.

دریادار سیاری در این نشست اظهار داشت: ارتش برای اینکه بتواند مأموریت‌های راهبردی خود را در حوزه‌های مختلف به خوبی انجام دهد، باید متناسب با انواع تهدیدات امروز و آینده به رشد علوم و فناوری‌های مورد نیاز با قدرت و جدیت حرکت کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: در این راستا مراکز آموزشی، دانشگاهی و تحقیقاتی ارتش در اولویت هستند.

امیر سیاری رفع نیاز‌های علمی و فناوری با استفاده از توان و ظرفیت داخلی و همچنین گسترش فرهنگ کار جهادی را امری مهم و ضروری دانست و تأکید کرد: تجهیزات باید منطبق و متناسب با تهدیدات روز دنیا تولید و در چرخه عملیاتی قرار بگیرند.

همچنین امیر سرتیپ «شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های قرارگاه جهاد علمی دانشگاه پدافند هوایی با اشاره به اقدامات ارزشمند و دستاورد‌های این دانشگاه در سطوح مختلف عنوان کرد: میزان اثربخشی و اقدامات پژوهشی دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پدافند هوایی در سطوح علمی و پژوهشی بیانگر نگاه نافذ، دقیق و شناخت کافی نسبت به تهدیدات و علوم پدافندی روز است و این مهم باید بیش از بیش تقویت شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها