مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

نسل جوان ما نیازمند شناخت انقلاب است

حجت‌الاسلام معبودی گفت: رسالت امروز ما این است که بدانیم و بیان کنیم ما برای چه انقلاب کرده ایم، نسل جوان ما نیازمند شناخت انقلاب است.
کد خبر: ۵۴۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ - 02October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ظهر امروز (یکشنبه) در همایش روحانیون اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول چند سال اخیر، هشدار ‌هایی درباره خطر تهاجم فرهنگی، نفوذ، فضای مجازی و بی‌توجهی به اقتصاد مقاومتی و خطر ارتجاع را به ما دادند.

حجت‌الاسلام معبودی افزود: انقلاب از بدو تولد، فتنه‌های همچون فتنه سال ۷۷، سال ۷۸ و سال ۸۸، ۹۶ و ۹۸ دیده است؛  اما این فتنه اخیر تفاوت‌هایی با فتنه های گذشته داشته است؛ صحنه گردان و طراح اصلی این فتنه آمریکا، صهیونیست، کشورهای مرتجع مانند عربستان و امارات ، منافقین و بعضی از جوانان ناآگاه در فضای مجازی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به تغییر شیوه در فتنه ۱۴۰۱ از سوی معاندین و منافقین سرکرده استکبار جهانی یادآور شد: نشانه گرفتن قومیت ها، هدف قرار دادن جنسیت و اقشار از ویژگی های این فتنه است. همچنین هدف قرار دادن اعتقادات از دیگر شیوه های فتنه بود که طی آن آتش زدن قرآن، توهین به پیامبر و اهل بیت، آتش زدن پرچم و پرچم اباعبدالله الحسین (ع) به دست منافقین و اغتشاشگران صورت گرفت. وقایع نشان می دهد طراح اصلی آمریکایی ها و میدان داران بهایی بودند.

این مسئول بیان کرد: رسالت امروز ما این است که بدانیم و بیان کنیم ما برای چه انقلاب کرده ایم. نسل جوان ما نیازمند شناخت انقلاب است، ما برای احیا و ترویج ارزش های الهی و انسانی انقلاب کردیم. هدف را گم نکنیم و مواظب حیله های دشمن باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها