دبیر اجرایی جشنواره علمی شهید چمران در یزد:

جشنواره علمی شهید چمران در هفت محور برگزار می‌شود

«شیبانی» گفت: این جشنواره در هفت محور تربیت و آموزش، فرهنگی و اجتماعی، جذب و نگهداشت نیروی انسانی، بررسی گفتمان سازی، بانوان و خانواده، رسانه و ارتباطات اجتماعی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ - 02October 2022
جشنواره علمی شهید چمران در هفت محور برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «شیبانی» دبیر اجرایی جشنواره علمی شهید چمران در یزد در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به شیوه نامه اجرای این جشنواره اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید کشور با همکاری آموزش عالی این جشنواره را با موضوعیت نظارت استادی و فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و انتخاب اساتید در تراز انقلاب اسلامی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره افزود: این جشنواره در هفت محور تربیت و آموزش، فرهنگی و اجتماعی، جذب و نگهداشت نیروی انسانی، بررسی گفتمان سازی، بانوان و خانواده، رسانه و ارتباطات اجتماعی برگزار خواهد شد.

شیبانی ادامه داد: در این جشنواره کلیه اساتید و مدرسان دانشگاه‌ها می‌توانند آثار علمی خود را در ۱۲ موضوع شامل؛ کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و فناوری، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان‌نامه، داوری و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، بسته سیاستی، کرسی نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، کسب‌وکار نوآور و کارآفرین، برگزاری یا شرکت در کارگاه، نشست، دوره، سمینار و سخنرانی، نمایشگاه، اردو و بازدید و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، فرهنگی و ... را تا ۲۵ مهرماه به بسیج اساتید تحویل دهند.
 
دبیر اجرایی جشنواره علمی شهید چمران در یزد با بیان اینکه این جشنواره در سه حوزه علوم انسانی و هنر، علوم پایه و فنی و مهندسی برگزار خواهد شد ادامه داد: بازه زمانی آثار علمی ارسالی مشارکت‌کنندگان در جشنواره از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۰ است و تاریخ برگزاری جشنواره در سطح استان در آبان ماه است و پس از آن اساتید برجسته و نیز یک کانون برتر از سوی هیأت داوران به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.
 
وی همچنین افزود: اساتید برتر در سطح ملی انتخاب و به مرکز معرفی می شوند که انشالله در جشنواره ملی که در هفته پژوهش برگزار می‌شود از آنها تقدیر به عمل آید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار