نماینده مردم در مجلس:

اقلیم شمال عراق باید حسن همجواری را رعایت کند

علیزاده گفت: اقلیم شمال عراق باید حسن همجواری را رعایت کند وگرنه اقدامات کشورمان تا خلع سلاح کامل گروهک‌های تروریستی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۴۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 03October 2022

اقلیم شمال عراق باید حسن همجواری را رعایت کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی علیزاده» عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهک‌های تروریستی اقلیم شمال عراق، اظهار داشت: امنیت برای همه ملت‌ها از جمله ملت ایران اسلامی بالاترین اهمیت را دارد و در این راستا کشورمان از خطوط قرمز خودش عبور نخواهد کرد.

علیزاده گفت: اقلیم شمال عراق تعهد داده بود اجازه ندهد گروهک‌های نظامی ساکن در این منطقه، در داخل کشورمان اقدامات تروریستی انجام دهند، اما متاسفانه در حوادث اخیر، رخداد‌هایی که شروع شد بیانگر عدم اجرای تعهد از سوی این اقلیم است.

وی ادامه داد: بر اساس پروتکل‌های بین المللی و کنوانسیون‌ها ایران حق دارد اگر از جایی به سوی او حمله شد و امنیتش به خطر افتاد واکنش نشان دهد لذا کشورمان از حق مشروع خودش استفاده کرد و مراکز فرماندهی و محل‌های تجمع آن‌ها را مورد حمله قرار داد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اقلیم شمال عراق باید حسن همجواری را رعایت کند وگرنه این اقدامات تا خلع سلاح کامل این گروهک‌ها ادامه خواهد داشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک پاسخ کشورمان به شرارت‌های تروریست‌های کور دل قاطع و کوبنده خواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار