فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هیچ گلوگاهی برای ساخت و تولید تجهیزات پدافندی نداریم

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه هیچ گلوگاهی برای ساخت و تولید تجهیزات پدافندی نداریم، گفت: امروز تجهیزات نیروی پدافند هوایی به لحاظ کارکرد و کیفیت با تجهیزات روز دنیا برابری می‌کند و از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۵۴۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲ - 04October 2022

نیروی پدافند هوایی ارتش در تمامیامیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درخصوص نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز نیروی پدافند هوایی در حوزه‌های مختلف کشف، شناسایی، راداری و درگیری قدرت مطلق منطقه محسوب می‌شود و غالب تجهیزات بکارگیری‌شده در این نیرو ساخته و پرداخته متخصصان این مرز و بوم است.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه تجهیزات پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، بسیار اندک، حداقلی و همه نیز وابسته به کشورهای تولیدکننده بود، افزود: امروز تجهیزات نیروی پدافند هوایی به لحاظ کارکرد و کیفیت با تجهیزات روز دنیا برابری می کند و از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: نکته قابل اهمیت این است که نیروی پدافند هوایی امروز هیچ گلوگاهی برای ساخت و تولید تجهیزات مورد نیازش ندارد و هرآنچه که بخواهد و مأموریت داشته باشد را بدون هیچ‌گونه وابستگی و نیاز به بیگانه در داخل تولید و بکارگیری می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار