دهمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در گچساران برگزار شد

دهمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» امروز با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا در گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ - 03October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، دهمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» امروز با حضور حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید رضا افتخاری» مدیر‌کل سازمان تبلیغات اسلامی، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «عاطفه‌سادات مدبرنژاد» سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری، «کبری اخلاقی‌نیا» مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آموزش شرکت نفت گچساران برگزار شد.
 
در این همایش که به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد، از همسران شهدای شهرستان گچساران تجلیل شد.
 
«عاطفه‌سادات» مدبرنژاد» سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: این همایش به منظور تکریم همسران شهدا و پاسداشت ایثار و فداکاری‌های آنها برگزار شده است.
 
وی افزود: همایش اسوه‌های صبر و مقاومت هر ساله با هدف تکریم مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زمینه برگزاری این همایش را فراهم می‌کند.
 
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کمیته «زنان و دفاع مقدس» مقرر شد هر سال این همایش در یکی از شهرستان‌های استان برگزار شود که گچساران به عنوان اولین شهرستان جهت برگزاری این برنامه انتخاب شد.
 
مدبرنژاد از همکاری ادارات و نهادهای مختلف استانی و شهرستانی در برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار