نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

عظمت نظام اسلامی برای دشمن قابل تحمل نیست

حجت‌الاسلام «حسینی» با بیان اینکه در کشور ما هر اتفاقی که می‌افتد جنجال رسانه‌ای بپا می‌شود در حالی که هزاران انسان در کشورهای دیگر کشته می‌شوند و هیچ خبری نیست، گفت: علت این موضوع عظمت نظام جمهوری اسلامی است که برای دشمن و جبهه استکبار قابل تحمل نیست. 
کد خبر: ۵۴۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ - 03October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در دهمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در گچساران با بیان اینکه همسران در اجرا شهدا شریک هستند، اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار در دوران دفاع مقدس کشته و مجروح داد اما کشته‌شدگان آنها هیچ اجری ندارند چون آرمان‌هایشان معنوی، اخلاقی و دینی نبود و به فرمان یک انسان خبیث به جنگ رفتند، اما شهدای ما به آن سبب که آرمان‌هایشان معنوی، اخلاقی و دینی بود از اجری بزرگ نزد پروردگار برخوردارند.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش زنان در وقایع تاریخی مختلف، افزود: قبل از انقلاب، زنان مانند مردان برای پیروزی انقلاب اسلامی به میدان آمدند و در مبارزات بعد از پیروزی انقلاب نیز نیمی از جمعیتی که همیشه در میدان بود، زنان بودند.
 
حسینی بیان کرد: در میدان جنگ، زنان همسران و فرزندان خود را بدرقه می‌کردند و برخی مادران با وجود تقدیم سه تا چهار شهید، همچنان محکم و استوار ایستاده‌اند و چقدر زیباست که اهداف و آرمان‌های انسان الهی باشد طوری که به کشته‌هایش افتخار کند.
 
وی با بیان اینکه آرمان‌ها و اهداف شهدا و قیام امام خمینی (ره) الهی بود و امروز می‌بینم در سایه این قیام و این پیروزی، چه پیروزی‌هایی نصیب ما شده است، گفت: قبل از انقلاب، کشور ما مستعمره انگلیس و آمریکا بود و شاه نوکری بی‌اختیار بود اما امروز ایران یک قدرت جهانی است و حوزه نفوذ ایران از یمن تا آفریقا و آمریکای لاتین امتداد یافته است.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عظمت و قدرت امروز ایران اسلامی را به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های همسران و مادران شهدا دانست و خاطرنشان کرد: دشمن ظرفیت بزرگی را در جمهوری اسلامی ایران می‌بیند که برایش قابل تحمل نیست زیرا روزی این کشور نوکر بی‌اختیار آمریکا و غرب بود و طبیعتاً امروز عزت و استقلال و شکوه و پیشرفت ما را تحمل نمی‌کند.
 
حسینی با بیان اینکه دشمن از گوهر تابناک‌ انقلاب و عظمت اسلام هراس دارد و به همین دلیل توطئه‌های پی در پی را برنامه‌ریزی می‌کند، متذکر شد: در کشور ما هر اتفاقی که می‌افتد جنجال رسانه‌ای بپا می‌شود در حالی که هزاران انسان در کشورهای دیگر کشته می‌شوند و هیچ خبری نیست، که علت این موضوع عظمت نظام جمهوری اسلامی است که برای دشمن و استکبار قابل تحمل نیست. 
 
وی با اشاره به اینکه در اوایل، دشمن علی‌رغم همه توطئه‌ها نتوانست انقلاب را زمین بزند و انقلاب رشد کرد و بالنده شد، اضافه کرد: ما برای انقلاب و اسلام و ارزش‌های دینی خون دادیم و هرگز ذره‌ای از آرمان‌هایمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بزرگنمایی اعتراضات عده‌ای اندک توسط دشمن، گفت: عظمت امروز ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه و اسلام نصیب این ملت شده و دشمن وقتی می‌بیند انقلاب اسلامی به رشد و شکوفایی می‌رسد نمی‌تواند تحمل کند و و توطئه‌های مختلف را علیه انقلاب و نظام اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند.
 
حسینی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی عرصه امتحان و ولایت‌پذیری است، ادامه داد: امروز رسالت خانواده‌های شهدا سنگین است، خون‌های مقدسی را برای این انقلاب و اسلام تقدیم کردیم و اگر کوتاهی کنیم فردا باید در مقابل شهدا پاسخگو باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار