بازدید اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس یزد + تصاویر

جمعی از اساتید کانون بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید کردند.
کد خبر: ۵۴۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ - 03October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس «محمدرضا دهقانی اشکذری» رئیس بسیج اساتید استان یزد و جمعی از اعضای کانون اساتید بسیج خواهران و برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید کردند.

در این بازدید، جزییات و قسمت‌های باغ موزه دفاع مقدس توسط کارشناسان و راویان موزه تشریح شد. اسناد، مدارک، آثار حجمی، تجهیزات نظامی جنگ تحمیلی، تصاویر و نماد‌های موجود و ماکت‌های صحنه‌های بازسازی شده از شهر خرمشهر نیز مورد بازدید دانشگاهیان قرار گرفت.
 
در ادامه این بازدید، اساتید بسیجی ضمن ادای احترام، قبر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس را زیارت و نماز ظهر را در جوار مزار این شهید گمنام اقامه کردند.
 
باغ موزه دفاع مقدس یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع شامل سه بخش محوطه فضای سبز، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی، محوطه ادوات جنگی و ساختمان اداری در کنار پارک آزادگان یزد احداث و همچنین در سال ۱۳۹۶ نیز پیکر یک شهید گمنام در این مجموعه به خاک سپرده شده است.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار