مدیرادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

کارگاه تخصصی داستان‌نویسی دفاع مقدس در خرم آباد برگزار می‌شود

«دهقانی» گفت: با توجه به استقبال نویسندگان و علاقمندان به نویسندگی، کارگاه تخصصی داستان‌نویسی دفاع مقدس نیز در طی 10 جلسه در خرم آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ - 04October 2022

کارگاه تخصصی داستان نویسی دفاع مقدس در خرم آباد برگزار می‌شود

«عصمت دهقانی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌پرس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس کتاب‌های دفاع مقدس لرستان در بخش‌های مختلف خاطره، زندگینامه، داستان‌کوتاه، روایت داستانی، نمایشنامه، فیلم‌نامه، رمان، زندگی‌نامه، داستان رونمایی شد.

وی با بیان اینکه تازه‌های نشر استان  لرستان که در شش ماهه اول ۱۴۰۱ تولید شده اند ۱۵ عنوان هستند، افزود: این کتاب‌ها با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به چاپ رسیده‌اند.

دهقانی عنوان کرد: انتشارات «ستارگان آسمان» با مدیریت «علی سیاهپوش»، «انتشارات هاویر» با مدیریت «سهیمه اسد‌زاده»، انتشارات پراکنده با مدیریت محمد تقی عزیزیان، انتشارات سنگ نبشته با مدیریت حمید گودرزی مهر و انتشارات امتیاز با مدیریت میثم قاسمی از ناشران فعال دفاع مقدس لرستان هستند.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه بیش از ۲۰ عنوان کتاب دیگر مراحل آماده سازی را جهت چاپ طی می‌کنند، گفت: این کتاب‌ها نیز تا پایان سال جاری به چاپ می‌رسند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های داستان‌نویسی در لرستان متذکر شد: در شش ماه نخست سال جاری کارگاه آموزش مبانی داستان نویسی در طی هشت جلسه حضوری و ۱۲ جلسه مجازی برگزار شد.

دهقانی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال نویسندگان و علاقمندان به نویسندگی، کارگاه تخصصی داستان نویسی دفاع مقدس نیز در طی ۱۰ جلسه در خرم آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار