نخستین یادواره شهدای حقوقی و ایثارگران دستگاه قضایی استان خوزستان برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نخستین یادواره شهدای حقوقی و ایثارگران دستگاه قضایی خوزستان متبرک به عطر حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ - 04October 2022

نخستین یادواره شهدای حقوقی و ایثارگران دستگاه قضایی خوزستان برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نخستین یادواره شهدای حقوقی و ایثارگران دستگاه قضایی خوزستان که روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد، متبرک به عطر حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام شد.

«حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در یادواره شهدای حقوقی و ایثارگران دستگاه قضایی خوزستان، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای حقوقی استان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس بهانه‌ای است برای یادآوری هشت سال ایستادگی و فرصتی است تا یاد کنیم از تمام آنان که سرود جاودانگی را با نوای کاروان حسین (ع) هم‌نوا شدند و همگام با مکتب عاشورا عبرت‌آموز قصه تلخ تاریخ شدند تا خود عبرت دگران نشوند.

نورانی ادامه داد: در تمام جنگ‌های دنیا سربازان جنگی حمله می‌کنند تا اهداف خود را محقق کنند، اما هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در کشور ما با آنان فرق داشت و فرق آن هم رشد تفکر ایثار و گذشت بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان بیان کرد: سال‌های طولانی است که جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و هدایت‌های پیامبرگونه رهبران خود بر قله افتخار و اقتدار می‌درخشد و به الگویی شایسته و کم‌نظیر برای بسیاری کشور‌ها تبدیل شده است.

وی در پایان با اشاره به وجود ۹۷۲ ایثارگر در دستگاه قضا در استان خوزستان یادآور شد: اولین یادواره شهدای حقوقی دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه استان خوزستان امروز برگزار شد.

در این آیین که به همت دادگستری خوزستان و ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان خوزستان با حضور آیات عظام «سید محمدعلی موسوی جزایری»، «سید علی شفیعی»، «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از کارکنان دستگاه قضایی استان خوزستان برگزار شد، از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر دفاع مقدس در دستگاه قضایی استان خوزستان تقدیر شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار