راهیابی تیم فوتبال جانبازان و معلولان ایران به مرحله دوم مسابقات معلولان جهان

تیم فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان ایران در جریان مسابقات فوتبال معلولان جهان در استانبول ترکیه به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافت.
کد خبر: ۵۴۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 04October 2022

راهیابی تیم فوتبال جانبازان و معلولان ایران به مرحله دوم مسابقات معلولان جهانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تیم فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان ایران در جریان مسابقات فوتبال معلولان جهان در استانبول ترکیه با پیروزی در برابر تیم‌های برزیل و ایرلند به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافت.

تیم ملی فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولین ایران در اولین دیدار خود در مرحله گروهی در ورزشگاه ریوای استانبول ترکیه تیم قدرتمند برزیل را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد.

تیم فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان ایران عصر یکشنبه با تیم فوتبال قطع عضو ایرلند بازی کرد و با شکست این تیم، صعود خود را به مرحله دوم این رقابت‌های جهانی قطعی کرد.

تیم فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان ایران با نتیجه دو به صفر مقابل تیم ایرلند پیروز شد و با شش امتیاز به مرحله دوم مسابقات فوتبال معلولان جهان در استانبول راه یافت.

تیم ملی فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولان ایران همچنین عصر دوشنبه ساعت ۱۵ به وقت محلی استانبول در ورزشگاه ریوا، مقابل تیم فوتبال مغرب قرار خواهد گرفت.

۲۴ تیم راه یافته به مسابقات فوتبال معلولان جهان در استانبول ترکیه، در قالب شش گروه چهار تیمی در مرحله مقدماتی با هم رقابت می‌کنند که ایران با برزیل، ایرلند و مغرب هم‌گروه است.

تیم ملی ایران با سرمربیگری «مهدی غفاری»، مربی «داود برزگر»، مربی «صادق طهماسبی» و به سرپرستی «احمد صالحی‌خواه» و بازیکنان «ایمان زاج فروش‌ها»، «جعفر علیزاده»، «اکبر لطفی مقدم»، «علی ظفری»، «محمدرضا میراحمدی»، «حامد مطرودی»، «صادق سعیدی»، «محمدعلی تبار»، «محمدرضا دماوندی»، «رسول عبودی»، «علی نظری»، «ریحان یاری»، «علی آباذرفر» و به سر گروهی «مهدی سعیداوی» در این مسابقات به میدان رفته است.

همراهان تیم ملی «سید مستجاد حسینی مطلق» نماینده بازیکنان جانباز و بنیاد شهید و امور ایثارگران، «مصطفی الهی نسب» مدیر فنی تیم، «علیرضا رجبلو» داور و کارشناس داوری، «محمد رستمی‌فر» آنالیزور، «حمیدرضا مجیدی» خبرنگار، عکاس و مستندساز، «مهدی ندافی» و «رامین رضازاده» همراه و «جعفر عسکری» رئیس انجمن فوتبال قطع عضو هستند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار