مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

دیدار با خانواده شهدا یکی از مصادیق بسیار بارز انتقال فرهنگ شهادت است

سردار «باباخانی» گفت:زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده شهدا یکی از مصادیق بسیار بارز و مهم انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است.
کد خبر: ۵۴۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 04October 2022

دیدار با خانواده شهدا یکی از مصادیق بسیار بارز و مهم انتقال فرهنگ شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با حضور در منزل پاسدار شهید «اکبر زارعی» از مقام والای این شهید عرصه دفاع مقدس تجلیل کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده شهدا یکی از مصادیق بسیار بارز و مهم انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است و خون شهدا و حضور مردم ولایتمدار، حافظ آرمان‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی است و دشمنان هیچگاه نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یابند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس موجب عزتمندی و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و این اقتدار ثمره خون پاک شهیدان و ایثار و جهاد فی سبیل‌الله جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.

سردار باباخانی تاکید کرد: اغتشاشگران به بهانه فوت یک شهروند، مبانی اسلامی را هدف قرار دادند و آتش زدن قرآن و توهین به مقدسات، در همین راستا بود.

وی با بیان اینکه عناصر خارجی و عوامل داخلی قصد داشتند تا امنیت داخلی را خدشه‌دار کنند، گفت: با قاطعیت می‌گویم جریان ضدانقلاب امروز حتی نمی‌توانند حتی یک درصد مردم را با خود همراه کنند اما به شرط اینکه ما روایت‌گری درست داشته باشیم.

در این دیدار، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کرمانشاه و جمعی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار