مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

شاعران انقلابی باید در حوزه دفاع مقدس آثار تأثیرگذاری خلق کنند

سرهنگ «فلاحی» با تأکید بر اینکه شاعران انقلابی باید ماندگارترین و تأثیرگذارترین آثار خود را در حوزه دفاع مقدس را خلق کنند، گفت: امیدواریم سرودن اشعاری متناسب با مضامین دفاع مقدس بتواند جریان دفاع مقدس را در فضای ادبی کشور مستحکم‌تر کند.
کد خبر: ۵۴۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ - 04October 2022

شاعران انقلابی باید ماندگارترین و تأثیرگذارترین آثار ادبی دفاع مقدس را خلق کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در نشست ادبی «عطش عشق» اظهار داشت: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده و به ویژه به نسل جوان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عزت امروز انقلاب اسلامی را حاصل دفاع مقدس دانست و با تأکید بر اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت به نسل جوان گفت: برای این کار نیاز به بهره‌گیری از فرهنگ و شاخص‌های فرهنگی است.

فلاحی با تأکید بر اینکه شاعران انقلابی باید ماندگارترین و تأثیرگذارترین آثار ادبی دفاع مقدس را خلق کنند، تصریح کرد: امیدواریم سرودن اشعار متناسب با آموزه‌های دفاع مقدس بتواند جریان دفاع مقدس با عنوان بهترین جریان در کشور جایگاه ادبی و هنری خود را پیدا کند.

وی در پایان گفت: ابزار هنر، بهترین ابزار و وسیله انتقال میراث ماندگار دفاع مقدس به نسل فعلی و آینده است لذا دراین مسیر جهادی باید با اخلاص در عمل، سخت‌کوشی و تحمل مشکلات و موانع حضور یافت تا بهترین نتایج حاصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار