مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی:

عظمت دفاع مقدس باید به صورت جهادگونه گسترش یابد

«حاجی» با تأکید بر اینکه باید به صورت جهادگونه و برای رضای خدا عظمت و فعالیت‌های خود در حوزه دفاع مقدس گسترش دهیم، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان با تمام توان آمادگی دارد زمینه و شرایط لازم را برای برنامه‌های فرهنگی و معنوی مرتبط با شهدا و دفاع مقدس فراهم کند.
کد خبر: ۵۴۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 04October 2022

عظمت دفاع مقدس باید به صورت جهادگونه گسترش یابدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمود حاجی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در نشست ادبی «عطش عشق»، اظهار داشت: اعتقاد راسخ داریم به عنوان کسانی که بخشی از برنامه‌های ادبیات را برعهده داریم، باید به صورت جهادگونه و برای رضای خدا عظمت و فعالیت‌های خود در حوزه دفاع مقدس گسترش دهیم.

وی گفت: شاعران و فعالین ادبی دستگاه‌های فرهنگی باید حداقل هر دو ماه در فضایی معنوی، علاوه بر تولید محتوا، برای شاعران جوان آینده برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی تأکید کرد: هر جا با نام شهدا وارد شدیم موفق بودیم و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان با تمام توان آمادگی دارد زمینه و شرایط لازم را برای برنامه‌های فرهنگی و معنوی مرتبط با شهدا و دفاع مقدس فراهم نماید.

حاجی با تأکید بر اینکه وظیفه داریم در حد توان چه در حوزه کتاب و کتابخوانی و چه در حوزه انعکاس خبر، جوانان و نوجوانان را با دفاع مقدس آشنا کنیم، عنوان کرد: در حوزه دفاع مقدس کتاب‌های زیادی به چاپ رسیده که اساس این کتب خاطرات رزمندگان اسلام بوده، خاطراتی که می‌تواند راهگشای جوانان امروز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار