سرلشکر رضایی در واکنش به اظهارات یکی از مسئولان CIA:

خون سردار همدانی غوغا به پا خواهد کرد؛ به‌زودی خبرهای آن را خواهید شنید

فرمانده اسبق سپاه در واکنش به اظهارات یکی از مسئولان سازمان CIA که گفته بود با شهادت شهید همدانی وضعیت ایران در سوریه متزلزل خواهد شد، گفت: مطمئن باشید این خون پاک سردار سرافراز سپاه اسلام غوغا به پا خواهد کرد و شما به زودی خبرهای آن را خواهید شنید.
کد خبر: ۵۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ - 11October 2015

خون سردار همدانی غوغا به پا خواهد کرد؛ به‌زودی خبرهای آن را خواهید شنید

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اعزامی به همدان، مراسم وداع با پیکر سردار شهید حسین همدانی با حضور سرلشکر محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران، خانواده شهید و جمعی از مسئولین مردم شهیدپرور همدان امشب در حسینیه ثارالله (ع) سپاه استان برگزار شد.

سرلشکر رضایی در این مراسم با تسلیت شهادت سردارهمدانی، اظهار داشت: دشمنان ما بدانند هر همدانی که در راه اسلام شهید شود، دهها همدانی دیگر زیر سایه ولایت و رهبری  بلند میشوند و پرچم او را بهدست میگیرند.

وی ادامه داد: بعدازظهر امروز به من گفتند در رسانهها آمده یک کارشناس سازمان CIAگفته این حادثهای که برای یکی از فرماندهان ایران اتفاق افتاده باعث اختلافات شدید در جبهه ایران میشود و اینها در سوریه و جاهای دیگر متزلزل میشوند. من به این آقای عضو CIA، فرماندهان و رئیسجمهورشان میگویم شما هنوز این ملت را نمیشناسید؛ این انقلاب با پیروزی خون بر شمشیر پیروز شد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران تاکید کرد: مطمئن باشید این خون پاک سردار سرافراز سپاه اسلام غوغا به پا خواهد کرد و شما به زودی خبرهای آن را خواهید شنید.

وی ادامه داد: من از شهر همدان به آمریکاییها و اذناب شان اعلام میکنم مطمئن باشید ما تکفیریها را در عراق و سوریه دفن خواهیم کرد و آرزوی آنها را به دل شما خواهیم گذاشت.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود بابیان اینکه نمیدانم با چه زبانی از وداع برادرم صحبت کنم، اظهار داشت: شهید همدانی یکی از فرماندهان غیرتمند جبهه اسلام و پرچمدار عزت اسلام  و مسلمین در کنار حرم حضرت زینب (س) بود.

وی افزود: در تاریخ اسلام کمپیدا میشود یک فرد بیش از 40 سال از عمر خود را درراه اسلام شمشیر بزند؛ اما حسین همدانی اینگونه بود. او از سال 5554 تا امروز خستگیناپذیر و در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام تلاش کرد.

فرمانده اسبق سپاه تصریح کرد: بخشی از مجاهدتهای این شهید مربوط به مبارزه با استبداد شاه است. ایشان در مبارزه علیه رژیم شاه فعال بودند و اگر روزی بخواهند انقلابیون ایران را لیست کنند، قطعاً یکی از آنان آقای حسین همدانی است.

وی در ادامه با اشاره به حضور شهید همدانی در کردستان برای مقابله با شورشهای این استان در بدو پیروزی انقلاب، بیان داشت: از همان روزهای نخست ناآرامیهای کردستان، تا آغاز جنگ، آقای همدانی در جبهههای کردستان حضور داشت.

وی تاکید کرد: از پیروزی انقلاب تاکنون صدها شورش و فتنه شکلگرفته و اگر امروز مردم با آرامش زندگی میکنند، نتیجه شجاعت و فداکاری این جوانان است.

وی ادامه داد: با شروع جنگ تحمیلی، اولین گروهی که در سرپل ذهاب حاضر شد و جلوی دشمن را سد کرد، شهید همدانی بود. ایشان در تمام هشت سال دفاع مقدس حضور داشت و هیچ عملیاتی را سراغ ندارم که حسین همدانی در آن حضور نداشته باشد. در آخرین عملیات دفاع مقدس یعنی عملیات مرصاد نیز اولین یگانی که در تنگه چارزبر مستقر شد و خودروی منافقین را مورد اصابت قرارداد، بچههای همدان به فرماندهی حسین همدانی بودند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود ابراز داشت: در سال 90 و با آغاز ناآرامیهای سوریه بهدست تروریستهای تکفیری، کسی را بهتر از حسین همدانی نداشتیم که به سوریه بفرستیم تا در کنار حزبالله لبنان مبارزه کند.

وی بابیان اینکه وی در طول  43 سالی که در سوریه حضور داشت گروهی بسیجی همانند حزبالله تشکیل داد، گفت: وی طی این سالها 2 قرارگاه حضرت زینب (س) در دمشق و حضرت رقیه (س) در حلب تشکیل داد. در این مدت از خیلی جاها به او میگفتند یک لشکر از ایران به سوریه ببر، ولی او گفت من از همین مردم سوریه لشکر درست میکنم.

وی افزود: نیروی وطنی سوریه که ایشان تشکیل داد، امروز تبدیل به نیروی قدرتمندی شده که هم دمشق را آزاد کرد و هم امروز بیش از چند روز است که عملیات حلب را آغاز کرده است. خود ایشان هم برای عملیات حلب رفته بود که در آنجا به شهادت رسیدند. شهید همدانی در سالهای اخیر در 80 عملیات در سوریه شرکت داشته است.

گفتنی است، در پایان این مراسم حاج صادق آهنگران به نوحه خوانی و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها