رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی:

نیروهای مسلح بهترین حافظان اقتدار و امنیت کشور و منافع مردم هستند

محمدی گفت: نیروهای مسلح بهترین حافظان اقتدار و امنیت کشور و منافع مردم هستند و وجود انگیزه و اراده دینی و انقلابی همواره موجب حرکت شتابنده آنها به سمت پیشرفت و تحقق آرمان‌ها و اهداف بوده که همواره باید تقویت شود.
کد خبر: ۵۴۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 04October 2022
نیروهای مسلح بهترین حافظان اقتدار و امنیت کشور و منافع مردم هستند/حضور مقتدرانه ملت ایران در صحنه توطئه های دشمنان را خنثی کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «همت محمدی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی امروز در نشست شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان اظهار داشت: امروز به برکت تفکر انقلابی حاکم در نیروهای مسلح شاهد کارآمدی، اقتدار و آمادگی روز افزون نیروهای مسلح هستیم و وجود روحیه جهادی، مجاهدت‌، نشاط و بالندگی برای دفاع از ارزش‌های سلامی و خدمت به مردم در نیروهای مسلح یک نعمت بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.
 
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بهترین حافظان اقتدار و امنیت کشور و منافع مردم هستند‌، گفت: وجود انگیزه و اراده دینی و انقلابی همواره موجب حرکت شتابنده آنها به سمت پیشرفت و تحقق آرمان ها و اهداف بوده که همواره باید تقویت شود.
 
محمدی با اشاره به اینکه دشمن در حوادث اخیر از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد اغتشاش و نا آرامی بود، بیان داشت: لازم‌ است با جهاد تبیین توطئه‌ها و فتنه انگیزی دشمنان علیه جوانان خنثی شود و البته ملت ایران همواره هوشیار هستند و با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی می کنند. 
 
وی با تقدیر عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر تصریح کرد: عملکرد این عزیزان بسیار قابل تقدیر بود و با مجاهدت‌ها، هم افزایی و وحدت همه جانبه شاهد بروز کمترین مشکلات در سطح استان بودیم و نیروهای مسلح همواره نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.
 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: حرکت مجاهدانه و مومنانه نیروهای مسلح در گام دوم برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی پرشتاب‌تر گذشته ادامه پیدا می‌کند و البته نیروهای مسلح در حاکمیت قانون برای مبارزه قاطع و مجاهدانه با هرگونه نا امنی، بی‌قانونی و فساد پیشگام هستند و این روند مقتدر‌تر و باشکوه‌تر همواره تداوم خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها