خلیج‌فارس در رصد شبانه روزی سپاه قرار دارد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش قدرت تهاجمی، دفاعی و پهپادی برای مقابله با دشمنان در خلیج فارس گفت: خلیج فارس همواره مورد رصد شبانه‌روزی قرار دارد و کشور‌های متخاصم جرات عبور از آب‌های سرزمینی را ندارند.
کد خبر: ۵۴۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ - 04October 2022

خلیج‌فارس در رصد شبانه روزی سپاه قرار داردبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس،  سردار رمضان زیراهی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس اظهار داشت: حماسه شهدا خلیج فارس یک حماسه بزرگ است که باید همواره آن را گرامی بداریم. استکبار جنگ را علیه کشور ما راه انداخت تا بتواند باعث شکست کشوری شود که بر مبنای اسلامی شکل گرفته بود.

زیراهی ادامه داد: در جنگ تحمیلی با وجود تمامی هجمه‌ها و فشار‌ها علیه جمهوری اسلامی، رهبر مقتدر ما با تدابیر ویژه، جنگ را مدیریت کردند. سپاه از سال ۶۰ با وجود اینکه تجهیزات و سلاح‌های مناسبی نداشت، عملیات‌ها را آغاز کرد و پس از فرمان امام برای تشکیل نیروی دریایی سپاه، عملیات‌های برجسته‌ای شکل گرفت.

سردار زیراهی گفت: مراسم گرامیداشت حماسه شهدای خلیج‌فارس ۱۵ مهرماه با حضور وزیر نیرو در شهرستان دشتی برگزار خواهد شد. همچنین در تاریخ ۱۶ مهرماه مراسم گرامیداشت حماسه شهدای خلیج فارس با حضور سردار تنگسیری در بوشهر برگزار خواهد شد که شرکت در هر دو مراسم برای عموم افراد آزاد است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش قدرت تهاجمی، دفاعی و پهپادی برای مقابله با دشمنان در خلیج فارس گفت: خلیج فارس همواره مورد رصد شبانه‌روزی قرار دارد و کشور‌های متخاصم جرات عبور از آب‌های سرزمینی را ندارند. استکبار در تمامی تهدیداتش اعم از سخت، ترور، خرابکاری شکست خورده است و بداند هر آسیبی به کشور ما بزند بدون شک چندین برابر آن ضربه و آسیب خواهد خورد.

وی بیان کرد: دشمنان بر خلاف شعارشان که برای امنیت خلیج فارس حضور پیدا کرده‌اند، اما گروه‌های متعددی شکل داده‌اند، اما قدرت برتر در دست گروه‌های مقاومت است. استکبار جهانی می‌داند تجهیزات ما با گذشته قابل مقایسه نیست. در سال جاری یک میلیون و چهار صد و پنجاه لیتر سوخت قاچاق توسط دریادلان نیروی دریایی توقیف شد که بنا بر دستور قضایی در اختیار شرکت فراورده‌های نفتی قرار گرفته است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به اینکه با جدیت با صید ترال برخورد می‌کنیم، افزود: دشمن در یک سال اخیر جرات نکرده تجاوزی به آب‌های سرزمینی داشته باشد. اگر کشوری قدرتی نداشته باشد مورد احترام قرار نمی‌گیرد، غرب و استکبار فقط با قدرت زور متوجه می‌شوند و جمهوری اسلامی ایران امروز هم قدرت تدافعی و تهاجمی بالایی دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار