برگزاری نشست هم‌اندیشی سران طوایف شهرستان هیرمند

نشست هم‌اندیشی سران طوایف شهرستان هیرمند با موضوع محکوم کردن اغتشاشات اخیر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ - 04October 2022

برگزاری نشست هم اندیشی علما،روحانیون،معتمدین و ریش سفیدان سران طوایف شهرستان مرزی هیرمندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، نشست هم‌اندیشی روحانیون، علمای اهل تشیع و تسنن، معتمدین و ریش سفیدان و سران طوایف شهرستان هیرمند با موضوع محکوم کردن اغتشاشات اخیر کشور و استان سیستان و بلوچستان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان هیرمند امروز برگزار شد.

میثم برازنده فرماندار شهرستان هیرمند در این نشست اظهار داشت: با توجه به حوادث و اغتشاشاتی که در سطح کشور و استان سیستان و بلوچستان در چند روز اخیر اتفاق افتاده است، امروز علما، روحانیون، بزرگان، ریش سفیدان و سران طوایف شهرستان مرزی هیرمند گرد هم جمع آمده‌اند تا این اغتشاشات اخیر را محکوم کنند.

وی افزود: وحدت و همدلی شیعه و تسنن در استان سیستان و بلوچستان که پایتخت وحدت در کشور می باشد،همچنان این وحدت و همدلی و اخوت بین برادران اهل تسنن و تشیع برقرار است و با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند و هیچگونه مشکلی در سطح شهرستان هیرمند وجود ندارد.

فرماندار شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: همه مردم ولایتمدار شهرستان هیرمند اعلام کردند که پای آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همچنان محکم و استوار ایستاده اند و به هیچ فردی و عناصری اجازه تفرقه اندازی بین تشیع و تسنن را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها