نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

مردم ایران قدردان ازخودگذشتگی شهیدان هستند

«حاجی‌بگلو» گفت: بی‌شک جریان انقلاب و امت حزب‌الله، قدردان و قدرشناس خون‌های پاکی که برای این مرز و بوم ریخته شده هستند و راه شهدا پررهرو خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ - 04October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «موسی‌الرضا حاجی‌بگلو» نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد از تصویب طرح دوفوریتی نامگذاری یکی از معابر این شهر به نام شهید مدافع امنیت «محمدرسول دوست‌محمدی» در پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر خبرداد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخص‌ها و رویکردهای شورای ششم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: حسب فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از دستورکارهای جلسات علنی شورای شهر به نامگذاری خیابان‌های مشهد به نام شهدای گرانقدر اختصاص یافته است، برهمین اساس، با توجه به اینکه شهید دوست‌محمدی، در اغتشاشات اخیر به مقام شهادت نائل آمد، این نامگذاری در دستورکار قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: پس از بررسی‌های مختلف، کوچه محل سکونت این بسیجی شهید، در خیابان «رضا» احمدآباد، به نام شهید «محمدرسول دوست‌‍محمدی» مزین شد.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: بی‌شک جریان انقلاب و امت حزب‌الله، قدردان و قدرشناس خون‌های پاکی که برای این مرز و بوم ریخته شده هستند و راه این شهدا همچنان ادامه‌دار و پررهرو خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار