مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی بسترساز تعالی زن ایرانی شد

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: امروزه شاخص رشد موفقیت زنان در عرصه‌های ورزشی، هنری و فعالیت‌های اجتناعی بی‌نظیر است چراکه انقلاب اسلامی به زن بها داد و بستر رشد و تعالی آن را فراهم کرد.
کد خبر: ۵۴۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ - 04October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در همایش «لاله‌های سفید» یادبود شهدای منا و شهدای جمعه خونین مکه که امروز با حضور خانواده شهدا حج در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: شهادت با لباس احرام توفیق بزرگی است که نصیب جمعی از حجاج ایرانی شد.

وی با اشاره‌ به اغتشاشات اخیر گفت: امروز فرقه‌هایی مدعی آزادی هستند که بزرگترین جنایت‌ها را در طول تاریخ ایران کرده‌اند، مجاهدین خلق تاکنون ۱۷ هزار نفر را به شهادت رسانده‌اند که جمعی از آن‌ها زنان و کودکان بوده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: مجاهدین خلق حتی اجازه ندارند، رنگ روسری خود را تغییر دهند، حرف زدن از آزادی توسط اعضای این گروهک شوخی است.

وی در خصوص موفقیت بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف گفت: در دوران قبل از پیروزی انقلاب، کمتر از ۱۰ درصد زنان دارای تحصیلات بودند و یا در مشاغل مختلف فعالیت داشتند اما امروز بالای ۹۰ درصد بانوان تحصیل کرده هستند، امروز مشاغل مربوط به زنان توسط بانوان اداره می‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: امروزه شاخص رشد موفقیت زنان در عرصه‌های ورزشی، هنری و فعالیت‌های اجتناعی بی‌نظیر است چراکه انقلاب اسلامی به زن بها داد و بستر رشد و تعالی آن را فراهم کرد. 

در این مراسم جواد شاد مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی و حجت‌الاسلام عباس فرازی‌نیا مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی به تبیین جایگاه ایثار و شهادت و لزوم صیانت از دستاوردهای شهدا پرداختند.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار