دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان فارس خبر داد:

60 هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی در استان فارس توزیع می شود

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان فارس گفت: محوریت برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در استان فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) است که در این راستا 60 هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی نیز مهیا شده است.
کد خبر: ۵۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ - 12October 2015

60 هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی در استان فارس توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سرهنگ شاهرخ صبوری با بیان این که مراسم شیرخوارگان حسینی بهصورت همزمان در 40 کشور دنیا برگزار می شود افزود: این مراسم همچنین در 2500 نقطه میهن اسلامیمان برگزار خواهد شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علیاصغر(ع) استان فارس خاطرنشان کرد: محوریت برگزاری این مراسم در استان فارس در سومین حرم اهل بیت(ع) است که در این راستا 60 هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی نیز مهیا شده است.

صبوری با اشاره به این که جهت تهیه این لباسها 3 تن و نیم پارچه بههمت خیران خریداری شد و با همت اتحادیه خیاطان و همچنین بانوانی که نذر داشتند، این لباسها دوخته شد، تصریح کرد: این لباسها در روز همایش در محل دربهای ورودی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) توسط خادمان حرم مطهر توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: به عموم مردم که میخواهند در این مراسم شرکت کنند، پیشنهاد میشود تا مشخصات کامل فرزندان خود را در سایت مرکز فرهنگی ـ مذهبی خادمان عاشقان ثارالله(ع) با شماره سامانه 3000800233 ثبت کنند تا ما بتوانیم در سالهای دیگر و همچنین مراسمهای دیگری ایام سال آنان را دعوت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار